שר התחבורה בכנס הלקוחות של נמל אשדוד: "אשדוד היא עיר עם עתיד"

We Serve Your Interest

שר התחבורה בכנס הלקוחות של נמל אשדוד: "אשדוד היא עיר עם עתיד"

ישראל כץ הגיע לכנס הלקוחות השישי של חברת הנמל והתייחס לעיצומים שהתקיימו שם לאחרונה: העובדים מרגישים שזה הבית וזה המקור לכל החרדות". יעקב רז: יש לזרז הנפקת 15% ממניות החברה. שוקי סגיס: נמשיך להיות כל הדרך עם הלקוחות
05.09.10 / 00:00

ישראל כץ הגיע לכנס הלקוחות השישי של חברת הנמל והתייחס לעיצומים שהתקיימו שם לאחרונה: העובדים מרגישים שזה הבית וזה המקור לכל החרדות". יעקב רז: יש לזרז הנפקת 15% ממניות החברה. שוקי סגיס: נמשיך להיות כל הדרך עם הלקוחות
 
חברת נמל אשדוד אירחה בכירים במשק הישראלי בכנס הלקוחות השנתי השישי של החברה שנערך ברציף אוניות הנוסעים בנמל. יו"ר חברת נמל אשדוד, ניצב בדימוס יעקב רז, ומנכ"ל החברה, שוקי סגיס, אירחו את שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ; שלמה ועתליה שמלצר; ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות; שי באב"ד, מנכ"ל צים ישראל; סטיב פלדר, מנכ"ל מארסק ישראל; אפרים אלתר, מנכ"ל אלאלוף ועוד רבים אחרים.
 
שר התחבורה ישראל כץ התייחס במהלך נאומו לעיצומים שהתקיימו בנמל בשבוע האחרון וציין כי "אני מבין שזה לא עוד מקום עבודה, כולם חרדים מה יהיה בעוד שנה, בעוד שנתיים, בעוד עשרים שנה ולכל העובדים יש הרגשה שזה הבית – ואני מניח שזה המקור לכל החרדות והעיצומים".
 
בהתייחסו לנושא הנפקת הנמל, ציין שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ כי "אנו נבצע את כל התהליך המורכב תוך הידברות מתמדת עם כל הצדדים להנפקה העוסקים במלאכה, וזאת, על-מנת להביא את האנייה לחוף מבטחים. אנו שותפים מלאים לתהליך ההנפקה, ומחויבים לקידום התחרות העסקית למען שיפור השירות שינתן ללקוחות וחיזוק ענף הספנות. צריך להמשיך ולקדם את הרפורמה, ועם סיום השלב השני שאני מקווה שיגיע לכדי מיצוי בחודשים הקרובים, יש להמשיך ולהתקדם לשלבים הבאים, ולהבטיח הפרטה מלאה של חברות הנמל בהקדם האפשרי, מתוך חשיבה על טובת הענף וטובת הנמלים עצמם".
 
שר התחבורה כץ פרש בפני הנוכחים את עיקרי תוכנית "נתיבי ישראל" והדגיש כי במסגרתה, ובעדיפות עליונה,  ישודרגו דרכי הגישה לנמלי ישראל, הן באמצעות מערכת כבישים והן באמצעות רשת רכבות כאשר היעד הוא להגדיל את נתח המטענים המגיעים לנמלים באמצעות הרכבת. השר כץ ציין עוד כי העבודות לחיבור כביש שש עם גישה נוחה לנמל אשדוד נמצאות גם הן בעדיפות עליונה.
 
השר כץ ציין כי הוא רואה את תוכניות האב לפיתוח הנמלים והדגיש כי התוכניות הללו יתבצעו תוך תיאום עם ההנהלה והעובדים וכך הדברים צריכים להיעשות. "הממשלה היא לא גורם עצמאי שבא לעשות דברים שלא מתאימים כי הממשלה רוצה להתוות ולקדם תוך התייעצות ובסופו של דבר מי שצריך לבצע הם הנהלת הנמל ועובדי הנמל ואני חושב שנמל אשדוד עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר".
 
שר התחבורה הוסיף כי "אשדוד היא עיר עם עתיד וראש העיר אשדוד מעורה בפעילות ומקדם את על הנושאים על הפרק כך שהנמל הולך ומרחיב את תחומי הפעילות שלו ומתחרה עם נמלים באזור ובעולם".
 
במסגרת האירוע, נשא דברים יו"ר חברת נמל אשדוד, ניצב (בדימ'), יעקב רז. בדבריו התייחס רז לתהליך ההפרטה, ובמיוחד לשלב השני של ההפרטה, שעתיד לצאת לדרך בחודשים הקרובים. רז קרא למקבלי ההחלטות להמשיך ולקדם את התהליך, ואמר: "אני שב וחוזר על עמדתי כי ההנפקה הקרובה היא שלב חיוני והכרחי ברפורמה בנמלים ואני קורא למדינה לזרז את הליך ההפרטה על מנת לאפשר לנמל להתפתח ולהבטיח תחרות בריאה בין הנמלים".
 
רז התייחס בדבריו למגמת השיפור המתמדת אל מול לקוחות הנמל וציין כי בסקר שביעות רצון שנערך לאחרונה נרשמה עלייה חדה בשביעות הרצון הכללית ביחס לסקר קודם שנערך לפני שלוש שנים.
 
יו"ר חברת נמל אשדוד ציין כי בחציון הראשון של 2010 עברו בנמל אשדוד 526 אלף TEU- גידול של 24% לעומת החציון המקביל אשתקד, זאת בעוד שהגידול הממוצע בתנועת המכולות עמד על 17%. רז הוסיף כי בקרוב ייפתח בנמל מרכז המבקרים החדש אשר נועד להעלות את המודעות בקרב הציבור הישראלי כולו לנושא הספנות והנמלים וכי הנהלת הנמל מצפה ל-70 אלף מבקרים במרכז מדי שנה.
 
מנכ"ל החברה, שוקי סגיס, התייחס בדבריו להישגי הנמל בשנה החולפת. לדבריו, "השנה הגענו להישג מהותי בתחום המכולות, המבטא את משמעותה של התחרות הבין נמלית. התחלנו בהפעלה של שיטת חלונות בחלק מרציפי המכולות. מדובר בהישג משמעותי עבור הנמל ועבור חברות הספנות, הפוקדות את נמל אשדוד, אשר ימקם את נמל אשדוד כנמל מוביל בכל אזור אגן הים התיכון. נמשיך לעשות כל שביכולתנו, לרבות השקעה מאסיבית בציוד ובפיתוח תשתיות הנמל, על מנת להבטיח כי לקוחותינו יקבלו את השירות הטוב ביותר שניתן להציע ולקבל בענף". "נמל אשדוד ימשיך להיות כל הדרך עם הלקוחות, גם בימים הקשים וגם בימים הטובים. עשינו הרבה בנמל השנה האחרונה על מנת לשפר את השירות ללקוחות ועל מנת להעלות את התפוקות ואת יעילות בנמל ולתת תחרות למתחרים".
 
סגיס ציין כי "בחצי השנה הראשונה של 2010 נרשמה צמיחה מאוד גדולה של 43% במטענים - מספר שיא", והוסיף כי "בכל המגזרים שטיפלנו בהם השנה שברנו שיאים בששת החודשים הראשונים של השנה. גם ברבעון השני שברנו שיאים וטיפלנו ב-266 אלף TEUבנמל אשדוד".
 
סגיס ביקש להדגיש כי חברת נמל אשדוד עוסקת רבות בפיתוח הנמל על מנת לרצות את הלקוחות וציין כי לאחרונה הוקמה בנמל חטיבת לקוחות על מנת לתת מענה ישיר ומשופר ללקוחות החברה.
 
מנכ"ל חברת נמל אשדוד אמר כי "אני חושב ששיתוף הפעולה שקיים היום בין העובדים לנמל הוא מצוין והאסטרטגיה החדשה שבנינו ביחד לנמל תביא את חברת הנמל למקומות טובים יותר". סגיס ביקש להודות לחברי ההנהלה, לדירקטוריון והפנה תודה מיוחדת ליו"ר הדירקטוריון יעקב רז, "אני פשוט נהנה כל יום לעבוד איתך יעקב".
 
סגיס סיים את דבריו וציין כי "יש לפנינו הרבה משימות ותהליכים שצריך לבצע ויש לפעמים גם ימים לא קלים כמו הימים שחווינו בשבוע האחרון. אבל צריך לדעת לעבור את המשברים האלה ולהסתכל תמיד קדימה ולא לטווח הקצר".
 
אירוע הלקוחות של חברת נמל אשדוד נחתם בהופעה מיוחדת של הסטנד-אפיסט רמי ורד.
 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×