קונפרנס EMTA מייקר את תעריפי ההובלה ביבוא וביצוא מישראל

We Serve Your Interest

קונפרנס EMTA מייקר את תעריפי ההובלה ביבוא וביצוא מישראל

בהודעה שפרסמה אתמול הנהלת הקונפרנס נמסר כי קונפרנס EMTA (בשמו המלא Europe / Mediterranean Trade Agreement) החליט על העלאת תעריפי ההובלה בסחר עם ישראל, הן ביבוא והן ביצוא
08.09.03 / 00:00
הקונפרנס החליט על תוספת של 100$ ל- TEU ביבוא,החל מ- 7 באוקטובר ו- 50$ ל- TEU ביצוא, החל מ- 1 בדצמבר
 
בהודעה שפרסמה אתמול הנהלת הקונפרנס נמסר כי קונפרנס EMTA (בשמו המלא Europe / Mediterranean Trade Agreement) החליט על העלאת תעריפי ההובלה בסחר עם ישראל, הן ביבוא והן ביצוא.

בהודעה נכתב כי עלויות התפעול של השרותים מ/אל ישראל ממשיכים להתייקר באופן משמעותי, ובמיוחד עלויות התפעול של אניות המכולה והתייקרות בדמי החכירה. לכן, על פי ההודעה, על מנת לאפשר לחברי הקונפרנס להמשיך ולספק לקהל הלקוחות שירות אמין ויעיל, עולה הצורך לייקר את דמי ההובלה.

עקב כך, עלויות ההובלה למטענים מ/אל ישראל אל/מ אזורי הסחר של אנגליה, צפון מערב אירופה, סקנדינביה והים הבלטי יועלו באופן הבא:

ביבוא לישראל – תוספת של 100$ ל- TEU, החל מה- 7 באוקטובר 2003.
ביצוא מישראל – תוספת של 50$ ל- TEU, החל מה- 1 בדצמבר 2003.

אל קונפרנס EMTA משתייכות חברות הספנות Ellerman, Iscont Lines, K Line, Maersk Sealand, MSC, Bulcon, P&O Nedlloyd, Safmarine, Turkon Lines, Zim.

לחץ/י כאן לצפייה בהודעה המקורית של EMTA
 

ההעלאה לאחר פגישה עם אגוד המשתמשים בהובלה ימית שהסתיימה ללא תוצאות
 
כזכור, ביום חמישי בשבוע שעבר התקיימה פגישה במשרדי איגוד המשתמשים בהובלה ימית בין נציגי צוות המשא ומתן של אגוד המשתמשים לבין נציגי חברות הספנות.

בפגישה, נציגי קונפרנס EMTA ביקשו להעלות את דמי ההובלה בתוספת של כ- 150$ ל- TEU ביבוא, החל מה- 1 באוקטובר, וב- 75$ ל- TEU ביצוא, החל מה- 1 בדצמבר. חברי צוות המשא ומתן של איגוד המשתמשים הביע התנגדות לגובה ההעלאה והציע הצעה נגדית של תוספת של כ- 25$ למכולת יבוא ו- 12.5$ למכולת יצוא.

הפגישה הסתיימה ללא שום תוצאות, וככל הנראה כתוצאה מפגישה זו, שלא הובילה להסכמה בין הצדדים, החליטה הנהלת הקונפרנס להעלות את דמי ההובלה.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×