קונפרנס EMTA הודיע על העלאת תעריפי ההובלה מ/אל צפון אירופה, סקנדינביה והבלטי

We Serve Your Interest

קונפרנס EMTA הודיע על העלאת תעריפי ההובלה מ/אל צפון אירופה, סקנדינביה והבלטי

חברות הספנות המשתייכות לקונפרנס EMTA שיגרו אמש הודעה לקהל המשתמשים שלפיה, נפלה החליטה על עדכון מחירי ההובלה בסחר מ/אל צפון אירופה. השינויים ייכנסו לתוקף, ביבוא – החל מ- 5 בינואר 2004, ביצוא – החל מ- 1 בפברואר 2004
18.12.03 / 00:00
השינויים ייכנסו לתוקף, ביבוא – החל מ- 5 בינואר 2004, ביצוא – החל מ- 1 בפברואר 2004

חברות הספנות המשתייכות לקונפרנס EMTA (בשמה המלא: Europe Mediterranean Trade Agreement) שיגרו אמש הודעה לקהל המשתמשים שלפיה, נפלה החלטה על עדכון מחירי ההובלה בסחר מ/אל צפון אירופה.

על פי הודעתם, בחודשים האחרונים חלה עלייה ניכרת בהוצאות התפעול של השירותים הפועלים בסחר זה, בפרט בדמי חכירת האניות, מגמה אשר צפויה להמשך גם בעתיד הקרוב.

"על מנת לאפשר לחברות הפועלות בסחר להמשיך ולקיים שרות יעיל ואמין ללקוחותיהם, יש להביא את דמי ההובלה חזרה לרמה הנאותה", נכתב.

אי לכך, מחירי ההובלה הימית עבור מטען המובל בין צפון אירופה, אנגליה, סקנדינביה והבלטי - לישראל, יועלו כדלהלן:


דרומה - יבוא לישראל
החל מיום שני ה- 5 בינואר 2004.
מצפון אירופה, אנגליה, סקנדינביה והבלטי - לישראל - עלייה של TEU/ 100 $.

צפונה - יצוא מישראל
החל מיום ראשון, ה- 1 בפברואר 2004.
מישראל - לצפון אירופה,אנגליה,סקנדינביה והבלטי - עלייה של TEU / 75 $.

מר אייל מלמוד, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, בתגובה להעלאת התעריפים אמר : "אנו חושבים שזה לא ראוי להעלות מחירים דוקא בימים אלה. לדעתי, המצב בשוק לא מאפשר זאת, ובייחוד לא במטעני הייצוא. אם נציגי הקונפרנס מעדיפים לפעול ללא שום הידברות – זה חסר טעם".

כזכור, בתחילת החודש התקיימה פגישה בין נציג אגוד המשתמשים לבין נציגי קונפרנס EMTA, שבה הדגישו נציגי הקונפרנסים את רצונם בהעלאת דמי ההובלה. בפגישה שנתקיימה אז, נכחו נציגי הקונפרנס, שכללו את יעקב רמר, לאה בוגץ' גינוסר ונחמה ביקובסקי מטעם צים, משה אלאלוף מטעם חברת אלאלוף, לארס קסטרופ המשמש כמנהל הקו האירופאי בחברת מארסק, ואת מנהל הסחר של חברת אלרמן מר רוברט ייטס. נציגי אגוד המשתמשים בהובלה ימית, כללו את אייל מלמוד ודב מרום, וכן מיקי פנקס ממפעלי נייר חדרה.

מר מיקי פנקס אמר במהלך הפגישה כי מפעלי נייר חדרה שוקלים אפשרות להעביר את מטעניהם באמצעות שטעון ובכך להוזיל את דמי ההובלה. מאז לא נתקיימו פגישות נוספות בנושא.

כאמור, אתמול שיגרה הנהלת הקונפרנס מכתב שבו היא מודיעה על העלאת המחירים.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×