קבוצת אלאלוף הקימה חברת שילוח חדשה בשם אלאלוף לוגיסטיקה

We Serve Your Interest

קבוצת אלאלוף הקימה חברת שילוח חדשה בשם אלאלוף לוגיסטיקה

החברה החדשה תיתן פתרונות שילוח ולוגיסטיקה מתקדמים, הכוללים: הובלה ימית, הובלה יבשתית, שחרור ממכס, איחוד מטענים, אחסון מטענים ופרויקטים מיוחדים, לפני ואחרי שחרור ממכס. עדנה פיאררט תנהל את החברה החדשה
01.05.18 / 11:43
קבוצת אלאלוף הקימה חברת שילוח חדשה בשם אלאלוף לוגיסטיקה
01.05.18
קבוצת אלאלוף הקימה חברת שילוח חדשה בשם אלאלוף לוגיסטיקה

חברת אלאלוף הודיעה על הרחבת זרוע השילוח והקמת חברת אלאלוף לוגיסטיקה, המספקת שירותי שילוח ימי בייבוא, ייצוא ומשלוחי צד ג׳ (Drop), לכל סוגי המטען, למגוון רחב של יעדים בעולם. החברה החדשה תיתן פתרונות שילוח ולוגיסטיקה מתקדמים, הכוללים: הובלה ימית, הובלה יבשתית, שחרור ממכס, איחוד מטענים, אחסון מטענים ופרויקטים מיוחדים, לפני ואחרי שחרור ממכס. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב עם סניפים באשדוד וחיפה.

 

את החברה החדשה תנהל עדנה  פיאררט. פיאררט (42) בעלת ניסיון של כ-19 שנים בתחום השילוח הבינלאומי. מילאה שורה של תפקידים בתחום בהם: מנהלת הלוגיסטיקה הבינלאומית של חברת אדמה פתרונות לחקלאות וחברה בצוות ההקמה של חברת השילוח דמקו לוגיסטיקה ישראל בה שימשה בשורה של תפקידים. פיאררט נכנסה לתפקידה בקבוצת אלאלוף בספטמבר 2017.

 

הקמת החברה באה לענות על צרכי הלקוחות, לשירותי שילוח ולוגיסטיקה המתמחים בתחום הימי. החברה מביאה צוות בעל ניסיון נרחב בעולם הספנות והשילוח יחד עם שילוב ייחודי של יכולות הכולל: הבנת צרכי לקוח מתוך ניסיון קודם, קשרים ארוכי טווח עם סוכנים ברחבי העולם, ידע נרחב בפרויקטים, מטענים חורגים ושירות מקצועי ואישי. לאחרונה החליטה חברת ישקונט (המיוצגת בישראל ע״י אלאלוף ספנות) על הפסקת פעילות בקו צפון מערב אירופה וישראל בחודש יולי. לאור זאת, אלאלוף לוגיסטיקה תיתן מענה חדשני ומעודכן לכלל צרכי לקוחות ישקונט.

 

דניאל אלאלוף, שותף ומנהל פיתוח עסקי בקבוצת אלאלוף אמר: ״חברת אלאלוף מתחדשת כל הזמן ומתאימה את עצמה להתפתחויות העולמיות בענף. כפי שאנו עושים ב-100 שנות הפעילות שלנו, אנחנו מחויבים להמשיך את השותפויות שלנו עם לקוחותינו בארץ ובעולם״.

 

גיל מילר, מנכ״ל חברת אלאלוף ספנות אמר: ״אני מברך על הקמת חברת הבת החדשה, אלאלוף לוגיסטיקה, שתאפשר הרחבת סל המוצרים אותו אנו מעניקים ללקוחותינו. אלאלוף לוגיסטיקה הינה חלק מקבוצת אלאלוף, וממשיכה את המסורת של שירות אישי, כערך אסטרטגי, עם רשת סוכנים חזקה ופתרונות יצירתיים״.

 

קבוצת אלאלוף מאגדת 9 חברות המרכיבות שרשרת אספקה אחת עם פתרונות לוגיסטיים הכוללים את כל סוגי ההובלה, האחסון והטיפול במטענים ובמכולות. הקבוצה בבעלות פרטית נוסדה ביוון בשנת 1919 ע״י משפחת אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל. בשנת 2019 תציין אלאלוף 100 שנות פעילות.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×