צים הודיעה על פרישה מפרויקט הפיתוח בהודו

We Serve Your Interest

צים הודיעה על פרישה מפרויקט הפיתוח בהודו

חברת הבת ZPL הודיעה לשותפותיה בפרויקט על פרישה מהקבוצה ומהפרויקט לפיתוח טרמינל מכולות בנמל Ennore בהודו. ביוני אשתקד הגישה צים ושותפותיה הצעה לפיתוח המסוף בעלות משוערת של 300 מיליון דולר
02.02.09 / 00:00

חברת הבת ZPL הודיעה לשותפותיה בפרויקט על פרישה מהקבוצה ומהפרויקט לפיתוח טרמינל מכולות בנמל Ennore  בהודו. ביוני אשתקד הגישה צים ושותפותיה הצעה לפיתוח המסוף בעלות משוערת של 300 מיליון דולר
 
חברת צים שירותי ספנות הודיעה הבוקר, באמצעות חברה לישראל, כי חברת הבת  Zim Ports Ltd מסרה לחברות האחרות בקבוצה לפיתוח טרמינל בנמל Ennore בהודו על פרישתה מהקבוצה ומהפרויקט. ההודעה ניתנה בהתאם למזכר ההבנות אשר נחתם בין חברי הקבוצה, והפרישה על פי ההודעה הינה בתוקף מיידי.
 
צים הודיעה כי תישא בחלקה היחסי בהתחייבויות הקבוצה עד למועד משלוח הודעת הפרישה בהיקף שהינו זניח ואינו מהותי, ואינה צפויה לשלם כל קנס או פיצוי בגין הפרישה.
 
כזכור, בחודש מאי 2008 הגישה קבוצת משקיעים, ובהם צים באמצעות החברה הבת Zim Ports Ltd, מענה לבקשת אישור כשירות (RFQ – Request For Qualification) שפורסם בנוגע לפרויקט לפיתוח טרמינל מכולות בנמל Ennore בהודו.
 
בתחילת החודש התבשרו המשקיעים בקבוצה אליה משתייכת גם צים (חברות הספנות NYK Line, Evergreen Marine ו- Hyundai Marine), לפיה הקבוצה עלתה לשלב ה-RFP (בקשה להגשת הצעות) ביחד עם 5 קבוצות נוספות.
 
טרמינל המכולות המתוכנן יכיל כ-1.5 מיליון TEU והעלות המשוערת להקמתו עומדת על סך של כ-300 מיליון דולר ארה"ב. הטרמינל צפוי להתחיל לפעול בשנת 2011 ותקופת הזיכיון להפעלתו תעמוד על 30 שנה. חלקה של Zim Ports Ltd בקבוצה עמד על 22%.
 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×