צי המכולות הפעיל התרחב ב-19%

We Serve Your Interest

צי המכולות הפעיל התרחב ב-19%

נפח הצי הגלובלי הפעיל כיום מגיע לנפח של 13.8 מיליון TEU. חברת MSC הוסיפה את נפח הקיבולת הרב ביותר מבין חברות הספנות עם תוספת של 282 אלף TEU
01.09.10 / 00:00

נפח הצי הגלובלי הפעיל כיום מגיע לנפח של 13.8 מיליון TEU. חברת MSC הוסיפה את נפח הקיבולת הרב ביותר מבין חברות הספנות עם תוספת של 282 אלף TEU
 
צי המכולות הגלובלי העולמי התרחב ב-2.4 מיליון TEU מאז תחילת השנה - גידול של 19% בנפח הקיבולת הפעיל ברחבי העולם, זאת על פי סוכנות הייעוץ הצרפתית אלפאליינר. הסוכנות מציינת כי הגידול המרשים התאפשר הודות לכניסת אוניות חדשות לפעילות בשוק וכן הודות הפעלתן מחדש של אוניות מובטלות עובדה המעמידה את נפח הצי הגלובלי הפעיל כיום על 13.8 מיליון TEU.
 
מהסוכנות הצרפתית נמסר עוד כי העלייה המתמשכת בנפחים הפועלים בשוק החלה לתת אותותיה במחירי ההובלה אשר ירדו בנתיב היצוא מסין בכ-6% בחודשיים האחרונים. הסוכנות מציינת עוד כי אם מגמה זאת תירשם ירידה במחירים עד סוף השנה גם בנתיבי סחר אחרים כגון המזרח הרחוק – אירופה.
 
הסוכנות ציינה כי כל חברות הספנות הגדולות הפועלות בעולם הוסיפו קיבולת במהלך החודשים האחרונים למעט חברת הספנות היפנית NYK, אשר קיצצה בנפח הקיבולת שהיא מציעה ללקוחותיה. לעומת זאת חברת MSC הוסיפה את נפח הקיבולת הרב ביותר מבין חברות הספנות עם תוספת של 282 אלף TEU– עלייה של 19% בנפח הצי שלה מאז תחילת השנה. הסוכנות מדווחת כי חברת MSC פעילה מאוד בשוק החכרת האוניות ואף חכרה לאחרונה ארבע אוניות בנפח של 4,170 TEU ממתחרתה הגדולה ביותר – חברת מארסק. בנוסף, החברה מקבלת לרשותה השנה 13 אוניות חדשות בנפח של 13,000 TEU כאשר שמונה מבין אלו כבר נמסרו לרשותה.
 
חברת ספנות בולטת נוספת שהוסיפה נפח קיבולת לפעילותה היא חברת CSAV מצ'ילה אשר הגדילה את נפח הצי הפעיל שלה ב-61% עם תוספת של 203 אלף TEU מתחילת השנה.
 
חברת Hapag Lloyd הגדילה את נפח הקיבולת שלה ב-32% מאז חודש ינואר, חברת APLהגדילה את הצי הפעיל שלה בכ-26%, חברת צ'יינה שיפינג הגדילה את נפח הקיבולת המוצע בכ-17% ואילו חברת CMA CGM הגדילה את נפח הקיבולת שלה ב-14%.
 

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×