צוק או כהן-מינץ במקום גנצרסקי

We Serve Your Interest

צוק או כהן-מינץ במקום גנצרסקי

בסוף חודש זה צפוי נשיא לשכת הספנות, נחום גנצרסקי, לסיים את תפקידו כנשיא לשכת הספנות, לאחר שנתיים בתפקיד שבמהלכם זכה לשבחים רבים מחברי הלשכה על פעילותו לקידום הנושאים שעל הפרק
07.11.05 / 00:00

בסוף חודש זה צפוי נשיא לשכת הספנות, נחום גנצרסקי, לסיים את תפקידו כנשיא לשכת הספנות, לאחר שנתיים בתפקיד שבמהלכם זכה לשבחים רבים מחברי הלשכה על פעילותו לקידום הנושאים שעל הפרק.
 
אתמול נתקיימה ישיבת ועד לשכת הספנות ושם אושרו מועמדים לתפקיד נשיא לשכת הספנות הישראלית במקומו של גנצרסקי : שאול כהן-מינץ מטעם צים וראובן צוק מטעם חברת אלאלוף.
 
הבחירות לנשיאות ולועד הלשכה יתקיימו במסגרת האסיפה השנתית של הלשכה שתתקיים ב-27 לנובמבר במלון הר הכרמל, כשהנשיא יבחר מבין שני המועמדים. כן יבחרו עשרה מבין שני עשר מועמדים חדשים כחברי ועד לכהונה בת שנתיים.
 
נחום גנצרסקי ציין ששני המועמדים הינם מועמדים ראויים והמועמד שייבחר, יתחיל בתפקידו מיד עם הבחירה. גנצרסקי הבטיח העברה מסודרת של התפקיד וציין כי ימשיך לעזור ככל שיתבקש לשם העברת התפקיד בצורה חלקה.
 
לשכת הספנות הישראלית היא עמותה המייצגת את גורמי הספנות הפועלים בישראל וממלאת תפקיד חשוב בענפי התובלה, הסחר והתיירות הימית. החברים בלשכה מייצגים בעלי אניות ומנהלי אניות ישראליות וזרות הפועלים וסוחרים בישראל.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×