עמנואל גרימלדי על הרפורמה בתעריפים: ממליץ למקבלי ההחלטות לנקוט במשנה זהירות

We Serve Your Interest

עמנואל גרימלדי על הרפורמה בתעריפים: ממליץ למקבלי ההחלטות לנקוט במשנה זהירות

מנכ"ל קבוצת גרימלדי, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אלאלוף, התייחס במהלך הכנס השנתי של הקבוצה לרפורמה בתעריפים ואמר: ישראל צריכה להיות זהירה - זה כמו להטיל מסים, חברות הספנות ישקלו מחדש את צעדיהן ועלולות להקטין את מספר הפקידות הישירות
11.10.10 / 00:00

מנכ"ל קבוצת גרימלדי, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אלאלוף, התייחס במהלך הכנס השנתי של הקבוצה לרפורמה בתעריפים ואמר: ישראל צריכה להיות זהירה - זה כמו להטיל מסים, חברות הספנות ישקלו מחדש את צעדיהן ועלולות להקטין את מספר הפקידות הישירות
 
תחת הכותרת של "ניידות יעילה בתנאים כלכליים וסביבתיים" קיימה קבוצת גרימלדי את כנס היורומד השנתי, ה- 14 במספר בשבוע שעבר. הכנס השנתי מהווה מוקד משיכה למנהלי נמלים, שרי תחבורה, בכירים מהאיחוד האירופי ולקוחות מרכזיים מעשרות מדינות והוא התקיים השנה על רקע מותו של מייסד הקבוצה גווידו גרימלדי, בגיל 92, רק לפני שבועות ספורים.
 
בראש המשלחת הישראלית לכנס עמד אפרים אלתר, מנכ"ל קבוצת אלאלוף, המייצגת את גרימלדי בישראל לאורך עשרות שנים, כאשר אליו התלוו נציגי יבואני הרכב המובילים בישראל.
 
קבוצת גרימלדי, המפעילה צי של יותר מ-100 אניות, נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בשינוע מכוניות, גלנוע ומטען, וכאמור היא פעילה בשוק הישראלי שנים רבות באמצעות סוכנות אלאלוף. בשנת 2010 צפויה הקבוצה להציג תוצאות כלכליות דומות לאלו של 2009 שנסתכמו ב-120 מליון יורו רווח נקי.
 
הכנס נערך השנה על גבי אוניית המעבורת החדישה "קרוז אולימפיה", האחרונה בסדרה של ארבע אניות מעבורת חדשניות, שהוזמנו על ידי קבוצת גרימלדי ושנמסרה בראשית חודש יולי. ה"קרוז אולימפיה" התווספה לאוניית האחות "קרוז אירופה", והן פועלות במסגרת חברת Minoan Linesהיוונית המשתייכת לקבוצה, בקו אנקונה (איטליה) - איגומניטסה (יוון) - פטראס (יוון).
 
"השקתה של ה'קרוז אולימפיה' מאשרת את החזון המהפכני של הקבוצה לבסס את הקו הימי בין איטליה ויוון", ציין עמנואל גרימלדי העומד בראש הקבוצה, והוסיף: "המעבורות נבנו מתוך כוונה לספק נוחות מקסימלית מחד ולשמור על איכות הסביבה מאידך. הן מסוגלות להוביל קיבולת גדולה של מטענים ונוסעים ובכך מאפשרות לנו להציע מחירים תחרותיים".
 
בהתייחסו לפעילות הקבוצה בשוק הישראלי הודה גרימלדי כי הוא מודע לנושא הרפורמה החדשה בתעריפי הנמלים, אך טרם התפנה להתעמק בנושא. "ישראל צריכה להיות זהירה - זה כמו להטיל מסים. אם עלויות הנמלים יהיו יקרות יותר מדי, חברות הספנות ישקלו מחדש את צעדיהן ועלולות להקטין את מספר הפקידות הישירות. זה עניין של מדיניות ואני ממליץ למקבלי ההחלטות לנקוט במשנה זהירות ולחשוב שנית לפני נקיטת צעדים כאלו. ישראל תמיד נקטה במדיניות זהירה ואחראית ואני משוכנע שגם כעת יהיה המצב"
 
באשר לאפשרות להוסיף קו שירות של אניות ROPAX (מעבורת/ גלנוע/ מטען) מ/אל ישראל השיב גרימלדי: "בעבר שקלנו את זה אך כרגע עדיין לא". לדבריו, "זה לא יעבוד על פרקי זמן גדולים מעבר ל-24 שעות הפלגה ובפרט כשמדובר בהובלה של נוסעים פלוס מטען. יחד עם זאת, אנו מציעים מגוון של שירותים לשוק הישראלי ואנו נמשיך לבחון להוסיף שירותים חדשים".
 

הכתבה המלאה על כנס גרימלדי תתפרסם בגיליון אוקטובר של מגזין PORT2PORT.

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×