נשבר שיא הובלת כלי רכב באונייה אחת

We Serve Your Interest

נשבר שיא הובלת כלי רכב באונייה אחת

קבוצת אלאלוף הובילה לנמל אשדוד 3,196 כלי רכב באונייה של חברת גרימלדי. על פי קיבולת האונייה, ניתן להוביל למעלה מאלף כלי רכב נוספים
22.10.12 / 00:00
נשבר שיא הובלת כלי רכב באונייה אחת
22.10.12
נשבר שיא הובלת כלי רכב באונייה אחת

קבוצת אלאלוף, המייצגת בישראל את חברת הספנות גרימלדי, קבעה שיא בהובלת כלי רכב לנמל אשדוד באונייה אחת, עם 3,196 כלי רכב.

האונייה "Grende Sicilia" היא שנשאה את כל הרכב, דגמים שונים של יצרנים שונים. יצוין שהשיא הקודם של כלי רכב שהגיעו באונייה אחת עומד על 2,200 כלי רכב.

האוניה עגנה בנמל אשדוד במהלך הלילה והחלה בפריקת כלי הרכב לקראת העברתם למפיצים השונים. לאור הכמות הגדולה, פריקתם של הרכבים תיארך כ-48 שעות. נמל אשדוד היקצה לצורך אחסנת כלי הרכב שטחים המיועדים בדרך כלל לאיחסון מכולות.

סגן נשיא קבוצת אלאלוף נתן אלאלוף: "אלאלוף פועלת עשרות שנים בתחום הובלת כלי רכב לישראל. הגעת כמות שיא של כלי רכב היא הישג נוסף מבחינת החברה, הישג שהינו תוצאה של השירות ותשומת הלב שמעניקה אלאלוף לכל לקוח ולקוח. האוניה יכולה להוביל עד 4,600 כלי רכב, כך שיש עוד לאן לשאוף".

קבוצת אלאלוף מאגדת בתוכה תשע חברות, המרכיבות שרשרת אספקה אחת עם פתרונות לוגיסטיים, הכוללים את כל סוגי ההובלה, האיחסון והטיפול במטענים ובמכולות. הקבוצה, שנמצאת בבעלות פרטית, נוסדה ביוון בשנת 1919 על ידי משפחת אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×