מנדי זלצמן: העבודה על ה-TOS ממשיכה בכל הכוח

We Serve Your Interest

מנדי זלצמן: העבודה על ה-TOS ממשיכה בכל הכוח

מנכ"ל חברת נמל חיפה אמר את הדברים בכנס חדשנות לקראת עידן ה-TOS בהשתתפות כמאה סוכני אוניה ולקוחות הנמל. ציין: בחרנו במוצר של ZES כי חשבנו על הנמל בעוד 50 שנה, ורצינו להיות קשורים לקהילה הכלל עולמית
07.07.10 / 00:00

מנכ"ל חברת נמל חיפה אמר את הדברים בכנס חדשנות לקראת עידן ה-TOS בהשתתפות כמאה סוכני אוניה ולקוחות הנמל. ציין: בחרנו במוצר של ZES כי חשבנו על הנמל בעוד 50 שנה, ורצינו להיות קשורים לקהילה הכלל עולמית
 
כמאה סוכני אונייה ולקוחות הגיעו היום לכנס לקוחות שערכה חברת נמל חיפה בנושא "חדשנות בנמל חיפה לקראת עידן ה-TOS", בהם נשיא לשכת הספנות הישראלית ראובן צוק, מנכ"ל צים, רפי דניאלי, סגן נשיא לשכת הספנות, שי באב"ד, מנכ"ל חברת אלאלוף אפרים אלתר, מנכ"ל MSC ישראל, עדני סימקין, מנהל בית המכס חיפה והצפון רוני בר- סיני, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן הרוש ובכירים נוספים בענף הספנות. האורחים, שזכו לסיור מודרך במסוף הכרמל, נהנו לשמוע הסברים מרתקים מפיו של יואב מרגלית, סמנכ"ל תפעול ומכולות בחברת נמל חיפה, וצפו בהמשך היום במצגת מקצועית של עודד אור, מנהל פרויקט ה-TOS (Terminal Operating System) מטעם חברת נמל חיפה.
 
יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה, אינג' בן ציון סלמן, דיבר על החדשנות המתבקשת מחברת הנמל אשר מעוניינת לשמר את הלקוחות והדגיש את צורך לתת מענה הולם לדרישות הלקוחות.
 
מנדי זלצמן, מנכ"ל חברת חיפה, ציין בפתח דבריו כי חברת נמל חיפה חפצה בדעתם הטובה של לקוחותיה, וחשף בפני המשתתפים בכנס את ההתלבטויות הרבות שהיו בפני חברי ההנהלה אשר החליטה לבחור דווקא בחברת ZES (לשעבר נאוויס) ולוותר על שירותיה של חברת TBS הדרום קוריאנית.
 
זלצמן ציין את היתרונות של 'מוצר מדף' אשר משמש מסופי מכולות ברחבי העולם ומהווה למעשה מודל לדרך פעולה האופיינית למסופי מכולות בכל העולם. לדבריו, הנהלת החברה ראתה לנגד עיניה את עתידו של הנמל ב-50 השנים הבאות ולכן העדיפה את התוכנה של ZES לשימוש במערכת ה-TOS של הנמל. "רצינו להיות קשורים לקהילה הכלל עולמית", ציין זלצמן.
 
הוא הדגיש כי חברת נמל חיפה מתכוונת להטמיע את פעילות ה-TOS באופן מובנה ומושכל, שלא כמו הניסיון הכושל לעשות כן בשנת 2007, וציין כי "מאיר תורג'מן הסמיך אותי לומר כי - בלי שום קשר להסכמי העבודה או נושא התשקיף - העבודה על ה-TOS ממשיכה בכל הכוח".
 
נדגיש כי על פי הערכות בכירים בחברת נמל חיפה, מערכת ה-TOS צפויה להתחיל ולפעול בנמל לקראת חודשים אוקטובר- נובמבר השנה.
 
זלצמן התייחס להליך העבודה המתמשך על מנופי הגשר והשער במסוף הכרמל וציין כי "נמל חיפה מעניק לצפון 18 מפעלים חדשים". לדבריו, מחלקת התפעול בנמל עומדת מזה מספר חודשים ביעד תפוקה של 25 מכולות בשעה וכי הכוונה היא להגיע ל-27 מכולות בשעה, זאת עם תחילת הפעילות התפעולית במסוף הכרמל.
 
הוא הדגיש כי מחלקת הציוד בנמל מחזירה בימים אלה עטרה ליושנה מבחינת תפעול המחלקה, וזאת הודות למינויו של צביקה גיל. זלצמן ציין כי כיום המחלקה עוסקת יותר בפעולות מניעה לשמירת הציוד לעומת טיפול בציוד שבור. 
 
עודד אור, מנהל פרויקט ה-TOS בחברת נמל חיפה, הציג את הליך העבודה ומשמעותו עבור חברת נמל חיפה ועבור לקוחות הנמל וציין כי עם הטמעת פעילות ה-TOS המערכת תדע לזהות פעולות מתוכננות בלבד. הוא ציין כי פרויקט ה-TOS כולל בנייה, הגדרה והטמעה של תהליכי עבודה חדשים במסוף המכולות, ובהם, בין היתר, שינוי המבנה הארגוני הנמלי והתאמתו לצרכים החדשים. 

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×