יוקמו צוותי עבודה אשר יקבעו את העקרונות לקידום תהליך תיאגוד הנמלים

We Serve Your Interest

יוקמו צוותי עבודה אשר יקבעו את העקרונות לקידום תהליך תיאגוד הנמלים

הנהלת רשות הנמלים קיימה השבוע מפגש מורחב בן יומיים (ב- 21-20 ביולי 2003) עם נציגי ועדי העובדים בנמלים וההסתדרות, בנושא תהליך תיאגוד הנמלים. במפגש הוצגו עקרונות התהליך שבסיומו יהפכו הנמלים
22.07.03 / 00:00
יוקמו צוותי עבודה משותפים להנהלת רשות הנמלים ולנציגות העובדים וההסתדרות אשר יקבעו את העקרונות לקידום תהליך תיאגוד הנמלים. כך הוחלט במפגש מורחב שקיימה הנהלת הרשות עם נציגי ועדי העובדים בנמלים וההסתדרות

הנהלת רשות הנמלים קיימה השבוע מפגש מורחב בן יומיים (ב- 21-20 ביולי 2003) עם נציגי ועדי העובדים בנמלים וההסתדרות, בנושא תהליך תיאגוד הנמלים. במפגש הוצגו עקרונות התהליך אשר בסיומו יהפכו נמלי הים לחברות בת של הרשות ויפעלו כחברות עצמאיות ותחרותיות.

בתום המפגש הוחלט על הקמת צוותי עבודה משותפים להנהלת הרשות ולנציגות העובדים וההסתדרות, אשר יחלו לפעול מיד, תוך כניסה למשא ומתן מואץ לקביעת העקרונות והתהליכים הדרושים לקידום התהליך. עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים מסר כי תהליך התיאגוד יעשה בשיתוף פעולה מלא עם העובדים וההסתדרות. לדבריו, התיאגוד נועד להביא לשיפור מתמיד ברמת השירות של הנמלים תוך תחרות ביניהם על מחירים ואיכות ותוך מענה לצרכי המשק והמשתמשים.

חיים שייב, מחזיק תיק תחבורה בהסתדרות אמר כי על המשא ומתן להתנהל בשקיפות מלאה ומתוך הקשבה לבעיות שיתעוררו. כתוצאה מתהליך התיאגוד ומתן פתרון הולם. "אנו מסכימים לצורך בתהליכים שיביאו לשיפור התחרותיות וההתייעלות ומצפים שיעשו בהסכמה עם העובדים" אמר.

במסגרת המפגש התקיים פאנל עם נציגי לקוחות הנמלים שנועד להציג לפורום את נקודת מבטם. בפאנל השתתפו ד"ר יורם זבה מנכ"ל צים, ראובן צוק מנכ"ל אלאלוף ספנות, גבי בן הרוש יו"ר איגוד המובילים, ג'וזיאן רוזנבאום סמנכ"ל לוגיסטיקה בחברת כתר פלסטיק, ויו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×