חנ"י: מכרז לשני מתחמים לוגיסטיים בסמוך לנמל אשדוד

We Serve Your Interest

חנ"י: מכרז לשני מתחמים לוגיסטיים בסמוך לנמל אשדוד

החברה פרסמה מכרז למתן הרשאה לשימוש במתחם בגודל של כ-20.1 דונם ולמתחם נוסף בגודל של כ-15.9 דונם בפארק נמלי ישראל. על פי חנ"י תינתן הנחה בדמי ההרשאה לזוכה שיבנה מתקן לאחסנת רכבים לגובה
31.07.17 / 11:16
פארק נמלי ישראל ממבט על. צילום: קרונוס
31.07.17
פארק נמלי ישראל ממבט על. צילום: קרונוס
שר התחבורה כץ מניח את אבן הפינה לפארק נמלי ישראל. תמונת ארכיון
31.07.17
שר התחבורה כץ מניח את אבן הפינה לפארק נמלי ישראל. תמונת ארכיון
הדמייה של פארק נמלי ישראל. באדיבות חברת נמלי ישראל
31.07.17
הדמייה של פארק נמלי ישראל. באדיבות חברת נמלי ישראל

חברת נמלי ישראל הודיעה הבוקר כי היא משווקת שני מתחמים לוגיסטיים חדשים בפארק נמלי ישראל, פארק התעשייה והלוגיסטיקה שהקימה בעורף הצפוני באשדוד, בסמוך לנמל אשדוד ולנמל הדרום המוקם כעת.

 

החברה פרסמה מכרז למתן הרשאה לשימוש במתחם בגודל של כ-20.1 דונם ולמתחם נוסף בגודל של כ-15.9 דונם, כאשר ניתן להגיש הצעות למתחם אחד או לשניהם יחד. דמי הרשאה המינימאליים השנתיים עבור כל מתחם הינם בסכום של 80 שקל למ"ר בתוספת מע"מ ותקופת ההרשאה לשימוש הינה לכ-25 שנה עם אפשרות לזוכים לסיים ההתקשרות לאחר פרקי זמן קצרים יותר.

 

מחנ"י נמסר כי תינתן הנחה בדמי ההרשאה לזוכה במכרז, שיבנה מתקן לאחסנת רכבים לגובה. ניתן להגיש מסמכים למכרז עד ה-12 בספטמבר.

 

חברת נמלי ישראל ציינה כי המכרז הינו מכרז עם בחינה דו-שלבית בדרך של הגשת הצעות אלקטרוניות לתיבת מכרזים אלקטרונית. לחנ"י שמורה הזכות לנהל את ההליך בשלבים הכוללים תמחור דינמי אך יחד עם זאת חנ"י מבהירה כי היא אינה מתחייבת לקיים את התמחור הדינמי והיא רשאית, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, לקבוע את הזוכה במכרז על בסיס ההצעות שתוגשנה במסגרת מסמכי המכרז.

 

עוד נמסר מחנ"י כי פארק נמלי ישראל ממוקם האופן מיטבי בקרבת צירי תחבורה ראשיים ובצמוד למסוף הרכבת למטענים שהקימו חנ"י ורכבת ישראל ולמתחם המכס. בפארק ממוקמות חברות מובילות בענף כגון מסוף 207,  פרידנזון, אמקו ים, מילניום, רותם, לוגיסטיקר, חברת לוגוס בר, מגה אור ופאלאס (מרלו"ג איקאה) ואחרות.

 

נציין כי אבן הפינה לפארק נמלי ישראל הונחה במאי 2011 במעמד שר התחבורה ישראל כץ וראש העיר אשדוד יחיאל לסרי. פארק נמלי ישראל הוקם ברמה גבוהה של פיתוח ותכנון סביבתי והוא משתרע על שטח של כ-680 דונמים במיקום אסטרטגי.

 

 

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×