חברת Lloyd Trietino מגבירה פעילותה בישראל

We Serve Your Interest

חברת Lloyd Trietino מגבירה פעילותה בישראל

Lloyd Triestino תחל בהפעלת 2 אניות הזנה בנות 1100 TEU לטובת הסחר הישראלי, החל מה- 27 בנובמבר ; החברה תציע 5 שירותים אטרקטיביים חדשים, בשטעון דרך נמל טרנטו באיטליה
16.11.03 / 00:00
Lloyd Triestino תחל בהפעלת 2 אניות הזנה בנות 1100 TEU לטובת הסחר הישראלי, החל מה- 27 בנובמבר ; החברה תציע 5 שירותים אטרקטיביים חדשים, בשטעון דרך נמל טרנטו באיטליה

בשבוע שעבר חזרו ראשי סוכנות א. רוזנפלד ספנות בע"מ, ה"ה צבי ורד (בתמונה) וזרי רוזנפלד, מפגישה עם הנהלת Lloyd Triestino בטרייסט שבאיטליה, עם תכנית להגברת הפעילות בישראל, בד בבד עם הגברת פעילות Lloyd Triestino בעולם.

כידוע, חברת Lloyd Triestino הינה חברה איטלקית ותיקה שנרכשה ע"י חברת Evergreen לפני כ-5 שנים, אך ממשיכה לפעול בצורה עצמאית בקוי הספנות שלה, כאשר חברת א. רוזנפלד ספנות בע"מ משמשת כנציגתה הבלעדית בישראל. מר ורד מציין את הקשר העמוק של Lloyd Triestino עם מדינת ישראל, קשר שהחל עוד בימי המנדט עם אניות נוסעים שהביאו עולים לישראל.

שאלה: כיצד אתם מתכוונים להגדיל את הפעילות בישראל ?
תשובה: לאור העובדה שהחברה מרחיבה פעילותה הגלובלית עם קבלתן של אניות חדשות ומודרניות בנות 8100-6700 TEU, הקו לישראל ישודרג ו- Lloyd Triestino תחדל להשתמש באניות הזנה משותפות, בגלל דמי ההובלה הגבוהים, ולפתוח בשירות חדש של אניות הזנה בבעלותה ובתפעולה של Lloyd Triestino שיקשרו ישירות את ישראל עם נמלי מצרים, קפריסין, טורקיה ואיטליה, וכמובן פקידה בנמל ה- Hub בטרנטו. אנו הצבנו לעצמנו מטרה שאנו בהחלט מכננים ליישמה, של שינוע 30 אלף TEU כבר שנת הפעילות הראשונה של הקווים המוגברים.

לאור העובדה שהחברה חייבת להגביר פעילות עם האניות החדשות, הוחלט שהקוים העיקריים ימשיכו לקבל שירות מהקוים הישירים הקיימים, אך גם הוחלט כי הנמלים הלא ראשיים יקבלו שירותי שטעון מוגברים באופן רציני, וכאן נכנס השוק הישראלי לתמונה, באופן חזק.


שאלה: באיזו מתכונת יפעלו אניות ההזנה החדשות ?
תשובה: קו זה יפעיל 2 אניות בנות 1100 TEU (נומינלי), ביום קבוע בשבוע על בסיס של שירות שבועי, כאשר בימי חמישי האניה נמצא באשדוד (למטעני יבוא) וביום ראשון יוצאת מחיפה (עם מטעני יצוא). האניה הראשונה כבר תפקוד את נמל אשדוד ב-27 לנובמבר.

חשוב להדגיש שאנו לא מוגבלים מבחינת האלוקציה ורשאים להכניס את הכמות שתידרש. השירות בין טרנטו לישראל (שירות הקרוי IMS - Intra Med Service), יעבור דרך נמלי טרנטו, אלכסנדריה, לימסול, אשדוד, מרסין, חיפה, טרנטו. השירות יאסוף מטענים מהסוכנים המקומיים במצרים, בטורקיה ובלימסול. הקו ישמש גם למטעני שטעון שיגיעו מקוים אחרים של Lloyd Triestino, וגם ל-Regional Cargoes מ/ל צפון אירופה, מ/ל אדריאטי, מ/ל מערב הים התיכון, מ/ל הים השחור, מ/ל טורקיה וכמובן מ/ל ישראל. כמובן שיהיה גם שירות ישיר במסגרת זו (Inter Ports Cargoes) בין ישראל למרסין, בין ישראל לאלכסנדריה, וכו'.


שאלה: מה מאפיין את קוי הספנות של Lloyd Triestino בעולם וכיצד הסחר הישראלי יושפע מכך ?
תשובה: קווי החברה פועלים בכל העולם כקווים שבועיים עם פקידה ביום קבוע ומציעים זמני הפלגה מאד אטרקטיביים. הקשר בין ישראל לקוים השונים ייעשה דרך נמל השטעון המרכזי של החברה בטרנטו שבאיטליה. משם, נפתחת בעצם הפריסה האדירה של החברה ליעדים אטרקטיביים רבים בעולם.


שאלה: מהם הקווים החדשים המוצעים לסחר הישראלי ?
תשובה: בים התיכון יפתח קו ישיר של 2 אניות הזנה, בנות 1100 TEU (כאשר בשלב ראשון, אניה אחת בת 1100 TEU והשניה 560 TEU שתוחלף בינואר 2004 ב- 1100 TEU) שייקרא IMS (בשמה המלא: Intra Med Service), שתפקידו יהיה לשרת את הסחר בין המדינות באזור ולשנע מטענים לנמל טרנטו לצורך שטעון וקישור לאזורי סחר נוספים. הסבב שלו יכלול את נמלי טרנטו, אלכסנדריה, לימסול, אשדוד, מרסין, חיפה, טרנטו.

קווים נוספים ומאד אטרקטיביים שיוצעו ללקוחות עם קישור לישראל :
  • שירות ה- ADR שיפעל בסחר בין הים האדריאטי לישראל ובחזרה, ובין ישראל אל המזרח הרחוק ובחזרה.
  • שירות ה-MUS שיפעל בסחר בין הים התיכון לחוף המזרחי של ארה"ב, וישרת את חברת רוזנפלד ביבוא מארה"ב באמצעות שטעון במלטה והשימוש באניות ההזנה של UFS.
  • שירות ה- IES שיפעל בסחר בצפון אירופה וסקנדינביה.
  • שירות ה- ELS שיפעל בסחר בין נמלי ישראל וטורקיה ובחזרה, ובין ישראל צפון אירופה והים הבלטי ובחזרה.
כמובן שחברת Lloyd Triestino תוכל להשתמש בשירותים של חברת האם Evergreen, הכוללים את שירות ה- FEM - Far East Mediterranean ושל CEM - China - East Med. מתוכנן שעד סוף ש.ז. יהיו ל- Lloyd Triestino כבר 22 קוים שבהם ישראל תקבל שירות.
 

שאלה: מה התחזית שלכם לגבי הגברת הפעילות של חברת רוזנפלד בקוי Lloyd Triestino?
תשובה: הפוטנציאל הוא עצום. אנו בודקים עתה את הקוים המקבלים שירות בין ישראל ליעדים שונים בעולם בהם פועלת Lloyd Triestino, וזה כולל את הסחר עם ארה"ב (ביבוא), את כל הים התיכון ואת אירופה. הגענו בערך לכ-800,000 TEU בשנה, כשמזה אנו שואפים לתפוס נתח שוק של כ- 4%-3%, ומכאן השאיפה להגיע ל-30,000 TEU בשנה.


שאלה: לסיכום, מה מרוויח מכך השוק הישראלי ?
תשובה: אנו מציעים לשוק הישראלי הרבה יתרונות. ראשית, שירות ישיר מהרבה יעדים: טורקיה, מצרים, קפריסין וישראל. בנוסף, השינוע דרך טרנטו, שנבחר ל-HUB מרכזי של Evergreen ו- Lloyd Triestino ומשרת חברות אלה ב-90% מפעילותו. זה נותן יתרון של שירות ללא עיכובים של אניות או מכולות שהתעכבו וכן בזמן שביתות וכדומה.

חשוב להדגיש את שיתוף הפעולה בין Lloyd Triestino לבין חברות אחרות בהחלפת Slots שעובד בצורה הדוקה וטובה. כמו כן, לחברת Lloyd Triestino יש מדיניות מחירים נוחה לאור העובדה שהחברה רוצה להגדיל את תפוסת המטען שלה ב-300% בתפוסה העולמית.

חברת רוזנפלד היא מהותיקות בישראל ויש לה רשת של לקוחות היכולים ליהנות מהשירותים החדשים של Lloyd Triestino. בכך מבטיחה החברה לתת שירות טוב ללקוחותיה, דוקומנטציה מהירה בלי שגיאות, והחברה תימנע מדרישות מיוחדות מלקוחותיה, למרות שלעתים זה מכביד. בסה"כ החברה מצפה שתוך 3-5 חודשים תוכל להגיע ליעד של 30 אלף TEU.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×