ועידת PORT2PORT: מרחיבים את העסקים מול האמירויות

We Serve Your Interest

ועידת PORT2PORT: מרחיבים את העסקים מול האמירויות

ציבור היצואנים והיבואנים הישראלי צמא למידע אודות דובאי, אבו דאבי ופוטנציאל הסחר מולן. במסגרת ועידת PORT2PORT V 2021 יראיין העיתונאי גיא זהר את אמיר שני, אופיר ברונהיים, אוהד כהן וגיל מילר על נושאים אלו ואחרים
06.01.21 / 13:31
העיתונאי גיא זהר לצד אזור הסחר החופשי בג׳בל עלי
06.01.21
העיתונאי גיא זהר לצד אזור הסחר החופשי בג׳בל עלי

הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות על שבע הנסיכויות שלה מעוררים עניין רב מאז שנחתמו וציבור היצואנים והיבואנים הישראלי צמא למידע אודות דובאי, אבו דאבי ופוטנציאל הסחר מולן. ועידת PORT2PORT V 2021 עוסקת בין היתר בנושא זה.

 

העיתונאי גיא זהר יראיין את אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, וישמע ממנו באיזו נסיכות כדאי להתמקד בעשיית עסקים, על יתרונות אזורי הסחר החופשי, נמל ג׳בל עלי והפעילות האווירית הענפה הצפויה בקו תל אביב – דובאי כמו גם על ההסכמים שחתם איגוד לשכות המסחר עם מקבילו מדובאי, עם חברת JAFZA, DAFZA ועוד.

 

במהלך הוועידה יתקיים פאנל נוסף בנושא ״הסחר עם האמירויות – למה לצפות?״ בהשתתפות אופיר ברונהיים, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי בחברת DSV ישראל, אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה וכן גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות. השלושה ישוחחו עם גיא זהר ויספרו על ניסיונם האישי בפעילות עסקית מול אנשי עסקים מאיחוד האמירויות, על הסיוע הכלכלי של מינהל סחר חוץ ליצואנים ויבואנים מול האיחוד וכן ישמעו אודות פעילות חברת DSV הבינלאומית באזור הסחר החופשי וכיצד הדבר מועיל לעסקים הבינלאומיים.

 

תכני הוועידה ישודרו החל מה-17 בינואר. הצפייה בתכנים הינה בחינם אולם נדרשת הרשמה מראש למערכת. להרשמה חינם לחצו כאן.

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×