המבורג סוד תפסיק השת"פ עם צים בשירות AME

We Serve Your Interest

המבורג סוד תפסיק השת"פ עם צים בשירות AME

חברת הספנות הגרמנית העבירה לצים התראה של שלושה חודשים על הפסקת השת"פ בין החברות בשירות בין נמלי ישראל לצפון מערב אירופה. צים בתגובה: אם המבורג סוד תפרוש לא תהיה לך השפעה על לקוחות צים
11.07.10 / 00:00

חברת הספנות הגרמנית העבירה לצים התראה של שלושה חודשים על הפסקת השת"פ בין החברות בשירות בין נמלי ישראל לצפון מערב אירופה. צים בתגובה: אם המבורג סוד תפרוש לא תהיה לך השפעה על לקוחות צים
 
למערכת PORT2PORT נודע ממקור מהימן כי חברת הספנות המבורג סוד נתנה התראה של שלושה חודשים לחברת צים המציינת את הפסקת שיתוף הפעולה בהחלפת סלוטים בין החברות בשירות AME של צים.
 
השירות, הידוע בפי כל כ"שירות ה-JOS" ומתייחס לשירות המוצע בין נמלי ישראל לנמלי צפון מערב אירופה, מציע כיום פקידה בנמלים כדלקמן: חיפה – אשדוד – פליקסטאו – רוטרדם - אנטוורפן - המבורג - אלכסנדריה - לימסול - חיפה - אשדוד.
 
להערכת בכירים בענף, בכוונת המבורג סוד להמשיך ולהעניק ללקוחותיה שירות מנמלי ישראל לנמלי צפון מערב אירופה אך טרם ברור אם בכוונתה לפתוח קו עצמאי חדש או לשתף פעולה עם חברות ספנות אחרות.
 
נזכיר כי בחודש דצמבר שעבר התעוררה מחלוקת בין המבורג סוד וצים באשר לפקידתו של נמל טילבורי במסגרת השירות כאשר בכירים בנמל טילבורי הגיעו לפגישות בישראל על מנת לנסות ולהטות את כף המאזניים לטובת שינוי במסלול פקידת הנמלים במסגרת השירות. נציין כי לחברת המבורג סוד Hub בנמל טילבורי והתשתיות הקיימות בנמל לטובת טיפול תוצרת בקירור עדיפות על פני התשתיות המוצעות בנמל פליקסטאו.
 
יורם הופמן, מנכ"ל א.מ.א סוכנויות ים מאוגדות, סירב הבוקר להתייחס לנושא ואמר כי הוא לא מתייחס לשמועות.
 
נזכיר כי בחודש נובמבר 2007 הודיעה חברת צים על יציאתה מקונסורציום ה-JOS שהיה שותפות של שלוש חברות ספנות שפעלו בסחר בין ישראל לצפון אירופה: צים, המבורג סוד, באמצעות סוכנות א.מ.א, וישקונט באמצעות סוכנות אלאלוף. הקונסורציום התפרק בחודש מאי 2008 וצים המשיכה לשתף פעולה בקו עם חברת המבורג סוד. סוכנות אלאלוף החלה מאז להעניק ללקוחותיה שירות לנמלי מערב אירופה באמצעות שת"פ בין ישקונט וחברת MSC.
 
מחברת צים נמסר כי במידה וחברת Hamburg Sud תפרוש מהשותפות, לא תהיה לכך כל השפעה על לקוחות צים, שימשיכו כבעבר ליהנות מההיערכות המשופרת של צים בכל קווי הסחר. צים הבהירה כי החברה ממשיכה להעניק ללקוחותיה את מערך השירותים  המוצלח שלה בין ישראל לאירופה ללא כל שינוי.
 
החברה מסרה עוד כי באפריל השנה היא השיקה את השירות החדש AME (Asia-Med-Europe) המקשר בין נמלי המזרח הרחוק והודו לנמלי ישראל, הים התיכון וצפון אירופה. עם השקת AMEהודיעה צים כי שירות  NEC, בין מזרח הים התיכון ואירופה, ישולב בשירות AME, ולקוחות צים ימשיכו ליהנות מאותן רמות שירות כבעבר בסחר שבין נמלי מזרח הים התיכון וישראל לצפון אירופה. "מאפריל ועד היום מוכיח שירות זה את יציבותו ואת מחויבותו לסטנדרט שרות מעולה, והוא נוחל הצלחה רבה ושיעורי התפוסה שלו גבהים ביותר", מסרו מחברת צים.
 
 
 
 
 
 
 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×