הוועידה השנתית לסחר ותובלה PORT2PORT 2009 יוצאת מחר לדרך

We Serve Your Interest

הוועידה השנתית לסחר ותובלה PORT2PORT 2009 יוצאת מחר לדרך

בין הנושאים העיקריים שידונו בוועידה: ענפי התובלה הימית והאווירית בצל המשבר והשפעתו על הלוגיסטיקה והתובלה בישראל, עתיד התשתיות בישראל בתקציב 2009 ועוד. במקביל לוועידה תתקיים תערוכה עשירה, אטרקטיבית וססגונית בה יציגו חברות וארגונים מהמגזר. הוועידה תתקיים במ
16.03.09 / 00:00

בין הנושאים העיקריים שידונו בוועידה: ענפי התובלה הימית והאווירית בצל המשבר והשפעתו על הלוגיסטיקה והתובלה בישראל, עתיד התשתיות בישראל בתקציב 2009 ועוד. במקביל לוועידה תתקיים תערוכה עשירה, אטרקטיבית וססגונית בה יציגו חברות וארגונים מהמגזר
 
תחזית הבנק העולמי לשנת 2009 צופה כי היקף המסחר הגלובלי ירד וזאת לראשונה מאז תום מלחמת העולם השנייה. גם המספרים בשטח לא משקרים: בינואר 2009 לבדו נרשמו בעולם כ-210 אוניות מכולה עם קיבולת כוללת של 550 אלף TEU המושבתות מעבודה.
 
הנתונים הכלכליים מצביעים על קריסה בהיקפי היצוא של מדינות דרום מזרח אסיה במהלך השבועות האחרונים המצביעים למעשה על המיתון הקשה העובר על מדינות מערב אירופה וארה"ב.
 
היצוא מדרום קוריאה ירד בשיעור של 30% בחודש ינואר בהשוואה להיקף היצוא בחודש המקביל אשתקד. היצוא מטייוואן ירד בשיעור של 42% ואילו היצוא מיפן ירד בשיעור של 27%. אנליסטים חוזרים ומצביעים על העובדה כי המשבר הנוכחי אינו משבר רגיל החולף תוך פרק זמן סביר אלא קריסה מוחלטת בהיקף הביקושים. מצבן העגום של החברות, לאור האמור לעיל, מחייב לא רק התמודדות יומיומית עם המצב בשווקים, אלא גם עם הרצון לצמצם בהיקף ההוצאות וניסיונות, לעיתים נואשים, לגלות מגמות המצביעות על שיפור בביקושים. לצד מצבן של חברות הספנות סובלים גם הנמלים מצמצום בהיקף הפעילות. בניגוד לחברות הספנות אשר אינן רואות, עדיין, את האור בקצה המנהרה, צופים הנמלים הגדולים בארה"ב כי יציאה איטית מהמצב הנוכחי תחל כבר במהלך שנת 2010 וכי הקפיצה הנחשונית תחל בשנת 2011.
 
אלה יהיו חלק מן הנושאים שידונו בוועידה השנתית החשובה ביותר לסחר, תובלה ולוגיסטיקה במיוחד על רקע משבר כלכלי גלובלי. מיטב המומחים ינסו להסביר ולתת עצות כיצד מפיקים את המרב מהמשברים? מהם הפתרונות שיאפשרו לאנשי הענף לצאת מחוזקים מההאטה? כיצד לשרת את בעלי המטענים ברמה גבוהה למרות המצב?
 
תקופת המיתון טומנת בחובה לא מעט הזדמנויות עסקיות להשקעות אטרקטיביות, התייעלות אפקטיבית ושיפור השירות ללקוח. בכירי המגזר הלוגיסטי והכלכלי מהארץ ומהעולם יציגו לבאי הוועידה אפשרויות כיצד לצאת מחוזקים מהמצב.
 
PORT2PORT EXPO 2009 תיערך בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, ומשרד התמ"ת, בהשתתפות נמלי ישראל ובשיתוף עם איגוד לשכת המסחר, התאחדות התעשיינים, ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, מכון הייצוא, לשכת הספנות, ארגון יאט"א ואיגוד המשתמשים בהובלה ימית.
 
הוועידה הצליחה לעורר עניין רב בקרב חברות ספנות, תעופה ולוגיסטיקה שכבר הבטיחו את השתתפותן, בין החברות שייקחו חלק בוועידה ובתערוכה נמנות בין השאר צים, אל על, MSC, חברת ICL, סוויספורט, FedEx, ק.א.ל, UTI, קבוצת אלאלוף, מארסק ליין, סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א המייצגת בישראל את חברת Hamburg Sud, קבוצת ממן, פריץ קומפניס, אשדוד בונדד וחברות רבות נוספות.
 
בין הנושאים העיקריים שידונו בוועידה: ענפי התובלה הימית והאווירית בצל המשבר, המשבר הגלובלי והשפעתו על הלוגיסטיקה והתובלה בישראל, הרפורמה בנמלים הצלחה או כישלון?, עתיד התשתיות בישראל בתקציב 2009 על רקע המשבר העולמי, הלוגיסטיקה בשירות במשטרה במלחמתה בארגוני הפשע בהשתתפות המפכ"ל דודי כהן וכן נושאים הבוחנים את השאלה לאן מועדות פני הענף בשנים הקרובות.
 
הוועידה צפויה למשוך אלפי מבקרים והיא מיועדת למנהלים ובעלי תפקידים מקרב היבואנים והיצואנים המתמחים בתחום הלוגיסטי וכן לנציגי ענף התובלה והלוגיסטיקה. הוועידה תיערך במעמד נציגי ממשלה בכירים, ראשי איגודים מקצועיים מהארץ ומחו"ל, אנשי עסקים, יבואנים ויצואנים. לאירוע יוזמנו מנהלי חברות ספנות, תעופה ולוגיסטיקה, מנהלי נמלים, שדות תעופה וטרמינלים מהחברות המובילות בעולם.
 
לדברי דורון גבע, מנכ"ל PORT2PORT, ציבור היבואנים והיצואנים ייחשף למידע מקצועי ולסקירות כלכליות ממומחים מהמובילים מתחומם בארץ ובעולם. הוא ציין כי על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים הוקמה ועדת נשיאות המורכבת ממנהלים בכירים בתחום ובראשה עומד ד"ר יורם זבה, יו"ר utiלוגיסטיקה ישראל ולשעבר מנכ"ל חברת צים.
 
כאמור, במקביל לוועידה תתקיים תערוכה עשירה, אטרקטיבית וססגונית בה יציגו חברות וארגונים, ספקים ונותני שירותים לענף התובלה והלוגיסטיקה אליה מוזמן הקהל הרחב להיכנס ללא תשלום.
 
הוועידה תתקיים מחר, 17 במרץ 2009, באולם אווניו שבאיירפורט סיטי. לקבלת מידע נוסף ניתן להיכנס לאתר הועידה בכתובת  http://expo.port2port.com
 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×