גולד ליין: שירות ישיר חדש לנמלי ספרד ומלטה

We Serve Your Interest

גולד ליין: שירות ישיר חדש לנמלי ספרד ומלטה

בימים אלה חתמה חברת גולד ליין ספנות על הסכם ייצוג עם חברת Medex Container Services המאפשר לגולד ליין להציע שירות ישיר חדש לנמלי ספרד, ביבוא וביצוא, עם קישור לנמלים בסיציליה וטוניס
24.07.06 / 00:00

בימים אלה חתמה חברת גולד ליין ספנות על הסכם ייצוג עם חברת Medex Container Services המאפשר לגולד ליין להציע שירות ישיר חדש לנמלי ספרד, ביבוא וביצוא, עם קישור לנמלים בסיציליה וטוניס. כך מסר בני סלמון, המנהל המסחרי של החברה.
 
חברת Medexממלטה פועלת למעשה בשני מישורים. מחד, בבעלותה ובתפעולה קו ספנותי הפועל בין נמלי ספרד (ברצלונה וולנסיה), מלטה וטוניסיה. מאידך, Medex משמשת כסוכנת מקומית במלטה של חברות הספנות UFS המספקת שירותי הזנה בים התיכון, ושל החברות MSC ונוארסיה.
 
Medex, כנציגת חברת UFS במלטה, חכרה סלוטים על האניה MACAU הפועלת כבר מזה זמן בין נמלי הים התיכון, מה שמאפשר לחברת גולד ליין, כנציגת Medex בישראל, להציע שירות ישיר חדש הכולל פקידות בנמלי: ולנסיה – ברצלונה – מלטה – אלכסנדריה – אשדוד – ברצלונה – ולנסיה. כאמור, בקו פועלת האניה MACAU הפוקדת את אשדוד אחת לשבועיים.
 
ההסכם עם Medex מאפשר לגולד ליין להציע פריסה רחבה יותר גם לנמלי טוניסיה (יצוא בלבד) בשטעון דרך ולנסיה ולסיציליה.
 
Medex הינה חברה מלטזית בבעלות פרטית שנוסדה בשנת 1996 בעקבות ביקוש שהלך וגבר מצידם של חברות הספנות הגדולות לקבלת שרותי הזנה מתקדמים שירחיבו את פריסת היעדים באזור הים התיכון.
 
בני סלמון ציין שהמטרה שעומדת כעת לנגד עיניו היא להרחיב את שרותי גולד ליין, בעתיד הקרוב, למספר רב ככל הניתן של יעדים בים התיכון.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×