גדעון גולבר: לא ידוע על שינויי בתוכניות הפיתוח בנמל אילת

We Serve Your Interest

גדעון גולבר: לא ידוע על שינויי בתוכניות הפיתוח בנמל אילת

מר גדעון גולבר, מנהל נמל אילת, התייחס לפרסומים בכלי התקשורת השונים לגבי שאלת עתידו ואופיו של נמל אילת ואמר כי האינפורמציה המצוייה בידו מצביעה על כך שמאז ביקורו של שר התחבורה באילת בחודש אוגוסט השנה לא ידוע לו על שינוי בתכניות של משרד התחבורה בהקשר לנמל
23.10.03 / 00:00
מר גדעון גולבר, מנהל נמל אילת, התייחס לפרסומים בכלי התקשורת השונים לגבי שאלת עתידו ואופיו של נמל אילת ואמר כי האינפורמציה המצוייה בידו מצביעה על כך שמאז ביקורו של שר התחבורה באילת בחודש אוגוסט השנה לא ידוע לו על שינוי בתכניות של משרד התחבורה בהקשר לנמל.

לדבריו, עוד בביקורו באוגוסט, השר הביע את נכונותו להשקיע בנמל אילת, להפכו לנמל מאד פעיל בקשר המסחרי ליעדים בדרום אפריקה, המזרח הרחוק ואוסטרליה ובמיוחד להודו. השר הדגיש את הכוונה לבדוק הקמת קו רכבת בין אילת לאשדוד, במטרה להפוך קו זה לגשר יבשתי דרך אילת לאירופה. מר גולבר הדגיש את העובדה שדוקא בתקופה האחרונה הנמל נמצא בתנופה וכי חוזקו הקשרים בסחר עם מדינות המזרח הרחוק והודו.

מר גולבר מאמין ביכולתו של הנמל להתייעל ולהתפתח כך שכמות המטענים תגדל, ומקווה שההסתדרות תבין את המצב המיוחד של נמל אילת, תוך אפשרות להעניק שרות טוב ואדיב גם בימים אלה.

עוד הוסיף כי נמל אילת מתקדם בהרבה לעומת נמל עקבה המתפקד כ"נמל בשנות ה-60" – הנמל פקוק ואניות ממתינות על עוגן. לדבריו, בנמל עקבה גברה מאד הפעילות לאחרונה והנמל "פקוק" אך זה נובע מכך שנמל עקבה הוא השער הימי היחידי של ממלכת ירדן, שנותן גם שירות למטענים לעירק, כולל לצבא ארה"ב הנמצא שם. לדעתו מצב זה הוא זמני בגלל המצב הגיאופוליטי באזור.

מר סער שפירא, דובר הנמל, הוסיף וציין כי לנמל אילת חשיבות אסטרטגית ממדרגה ראשונה למדינת ישראל, והיא תשתית לאומית. לדבריו, לנמל אילת קיימת תשתית רחבה וכח אדם מיומן המסוגלים לטפל היטב בכל סוגי המטען ובפרט בפריקת מכוניות המגיעות מהמזרח הרחוק.

לראיה, הוסיף מר שפירא, אתמול התראיין לכלי התקשורת מר ראובן צוק, מנכ"ל חברת אלאלוף שהיא אחת הלקוחות המרכזיים והנכבדים של הנמל, וטען בתוקף כי לא ניתן להסיט מטענים אלו לנמלי אשדוד וחיפה מכיון ששם אין מספיק רציפים, שטחי אחסון וצוותי עבודה בכדי לתת את רמת השירות שאנו מעניקים.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×