ג'קי אלאלוף בהרמת כוסית – אופטימיות והרחבת סל השרותים בשנה הקרובה

We Serve Your Interest

ג'קי אלאלוף בהרמת כוסית – אופטימיות והרחבת סל השרותים בשנה הקרובה

ג'קי אלאלוף, נשיא הקבוצה, בירך את עובדי הקבוצה לקראת השנה החדשה ונשמע אופטימי מתמיד; בכוונת החברה לרכז המאמץ השיווקי בשנה הקרובה לתאום טוב יותר בין כל החברות בקבוצה על מנת לשפר ולהרחיב סל השירותים הניתן על ידה ללקוחותיה בארץ ובעולם.
19.09.05 / 00:00

קבוצת אלאלוף התכנסה אתמול בערב להרמת כוסית לכבוד ראש השנה, במלון קרלטון בתל-אביב. באירוע נכחו כל עובדי ומנהלי  הקבוצה.
 
זהו אירוע ראשון לקבוצה מאז השלים ג'קי אלאלוף את רכישתה. ג'קי אלאלוף, נשיא הקבוצה, בירך את עובדי הקבוצה לקראת השנה החדשה ונשמע אופטימי מתמיד. כמו כן נאמו גבי כנפו מנהל חברות הבת באשדוד, נתי אלאלוף מנהל בחברה וראובן צוק מנכ"ל החברה. המסר העיקרי בדברי הנואמים היה כוונת החברה לרכז המאמץ השיווקי בשנה הקרובה לתאום טוב יותר בין כל החברות בקבוצה על מנת לשפר ולהרחיב סל השירותים הניתן על ידה ללקוחותיה בארץ ובעולם.
 
כזכור, בסוף שבוע שעבר רכש ג'קי אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף, שבבעלותו היו 50% ממניות הקבוצה, את רכישתן של 50% נוספים ממניות הקבוצה מבן דודו, משה אלאלוף, ובכך השיג שליטה מלאה על הקבוצה.
 
קבוצת אלאלוף מונה את החברות: אלאלוף ושות' ספנות המייצגת בארץ את חברות הספנות גרימלדי, ישקונט, UFS, NYK, CCLL;אינטרדל – חברה לשילוח בינ"ל וסוכנות מכס;מרין קונטיינרס – חברה לתיקוני מכולות, אחסנה ובניית מבנים;מסוף 208, מסוף 207 – לאחסון מטענים בפיקוח המכס ומטענים חופשיים;אייל מטענים והשגחה – חברה להובלה יבשתית במשאיות וברכבת;עידו נסיעות – סוכנות נסיעות ותיירות נכנסת;אינטרמריטיים – סוכנת צ'ינה שיפינג בישראל.
 
חברת אלאלוף, מקימת הקבוצה, הינה חברת ספנות מהוותיקות בענף. החברה נוסדה ביוון בשנת 1919, ע"י האחים נתן ואליהו אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל. כיום נחשבת חברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ לאחת הסוכנויות המשמעותיות והמובילות בענף, המייצגת בישראל חברות ספנות גדולות ומובילות בעולם ובאמצעותן מספקת מגוון רחב של שירותי הובלה (מכולות, גלנוע, מטען כללי ומטען חלקי)  לנמלים ויעדים רבים ברחבי העולם.
 
כל החברות המשתייכות לקבוצה הינן חוליות בשרשרת האספקה הלוגיסטית ובכך מתאפשר בידי הקבוצה להציע שרות מדלת לדלת, כשרות משלים לשירותי הספנות, במלואו או חלקית לפי בחירת הלקוח.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×