אפרים אלתר מונה למנכ"ל אלאלוף

We Serve Your Interest

אפרים אלתר מונה למנכ"ל אלאלוף

אפרים אלתר נתמנה בימים אלה לתפקיד מנכ"ל חברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ. אלתר יחליף את ראובן צוק שכיהן בתפקיד במשך 11 שנים ושנבחר לאחרונה לנשיא לשכת הספנות הישראלית. חברת אלאלוף תמשיך להיעזר בנסיונו הרב של צוק והוא ישמש כיועץ מיוחד לחברה
01.08.06 / 00:00

אלתר מחליף בתפקידו את ראובן צוק אשר נבחר לאחרונה לנשיא לשכת הספנות ויישאר כיועץ מיוחד לחברה
 
אפרים אלתר נתמנה בימים אלה לתפקיד מנכ"ל חברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ. אלתר יחליף את ראובן צוק שכיהן בתפקיד במשך 11 שנים ושנבחר לאחרונה לנשיא לשכת הספנות הישראלית. חברת אלאלוף תמשיך להיעזר בנסיונו הרב של צוק והוא ישמש כיועץ מיוחד לחברה.
 
המנכ"ל הנכנס, אפרים אלתר, בעל ניסיון רב בענף הספנות כשבתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל בכיר לספנות קווית בחברת צים.
 
אלתר מילא מגוון רחב של תפקידי ניהול בצים ביניהם סמנכ"ל שירותים גלובליים, סמנכ"ל תכנון הנדסה ומערכות מידע, מנהל אזור אירופה, מנהל שירות מכולות, מנהל שיווק בינ"ל שירות מכולות, מנהל שיווק ומכירות אירופה ומנהל שווק ומכירות של המזרח הקרוב.
 
במסגרת תפקידו אפרים אלתר יהיה אחראי על ניהול החברה באמצעות הפונקציות הכפופות לו וקביעת מדיניות החברה, ניהול כוח האדם והאדמיניסטרציה, קבלת החלטות בנושאי מדיניות וניהול, קידום השיווק ופיתוח עסקים, קשר ישיר עם הלקוחות הגדולים, אחריות למדיניות המסחרית בחברה וניהול קשרי החוץ של החברה. 
 
יעקב אלאלוף, נשיא ויו"ר דירקטוריון אלאלוף ושות' ספנות, מסר כי "אפרים אלתר מביא עמו ניסיון רב בענף הספנות  ויסייע לנו בפיתוח העסקים הקיימים ובמציאת שווקים חדשים". אלאלוף הוסיף כי "כל עובדי אלאלוף ספנות, ואני בראשם, מודים לראובן צוק על תרומתו הרבה לחברה כמנכ"ל מזה 11 שנים וגאים על היבחרו לנשיא לשכת הספנות".

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×