אלאלוף נבחרה לסוכנות המצטיינת של גרימלדי לשנת ‏2008

We Serve Your Interest

אלאלוף נבחרה לסוכנות המצטיינת של גרימלדי לשנת ‏2008

במהלך המפגש השנתי של סוכני החברה הוכרזה קבוצת אלאלוף כסוכנות המצטיינת של שנת 2008 ולמנכ"ל אלאלוף, מר אפרים אלתר, הוענקה תעודה המציינת את הזכייה
27.10.08 / 00:00

במהלך המפגש השנתי של סוכני החברה הוכרזה קבוצת אלאלוף כסוכנות המצטיינת של שנת 2008 ולמנכ"ל אלאלוף, מר אפרים אלתר, הוענקה תעודה המציינת את הזכייה
 
כנס סוכני חברת הספנות גרימלדי שהתקיים באירופה בתחילת חודש אוקטובר, היה משמח במיוחד עבור עובדי קבוצת אלאלוף, הסוכנת הבלעדית של קבוצת גרימלדי בישראל, כאשר הם התבשרו במהלך הכנס כי קבוצת אלאלוף נבחרה השנה כסוכן המצטיין של גרימלדי.
 
במהלך המפגש של סוכני החברה שהתקיים על גבי סיפונה של המעבורת החדשה M/v Cruise Barcelona הוכרזה קבוצת אלאלוף כסוכנות המצטיינת של שנת 2008, ובטקס שהתקיים הוענקה למנכ"ל אלאלוף, מר אפרים אלתר, תעודה המציינת את הזכייה.
 
עמנואל גרימלדי, מנכ"ל קבוצת גרימלדי ספנות, נאם בפני לקוחות וסוכני החברה במהלך ועידתEuro Med Convention From Land to Sea ה-12 במספר, ודיבר על משבר הנפט האחרון, על המיתון הכלכלי המסתמן ועל תוכניות החברה לעתיד.
 
מר גרימלדי התייחס לזמנים הקשים אשר עומדים בפתח בשל המיתון וההאטה בכלכלות העולם, ובחר להזכיר בדבריו את צ'רלס דארווין, אבי תורת האבולוציה, אשר הגיע למסקנה המפורסמת כי רק אלה אשר יתאימו את עצמם למציאות המתחדשת יוכלו לשרוד.
 
לדברי מר גרימלדי, קבוצת גרימלדי בחרה ליישם את מסקנותיו של דארווין בתחום העסקי, והיא עושה זאת ראשית כל על ידי בחירה בכוח האדם הטוב ביותר שהיא יכולה להשיג. "האנשים הנכונים בעלי הרעיונות הנכונים עושים את כל ההבדל. כוח עבודה של אנשים מסורים, גמישים ואינטליגנטים מייצג ללא ספק את הנכסים החשובים ביותר שיש לחברה, אך יחד עם זאת הדבר יכול להוות מכשול גדול כאשר את כוח העבודה של החברה מייצגים תכונות של בינוניות וחוסר מוטיבציה", ציין מר גרימלדי.
 
את הכתבה המלאה על כנס גרימלדי ניתן לראות בגיליון החדש של מגזין port2oprtשיוצא לאור בימים אלה. ניתן לעיין במגזין הדיגיטלי בלינק המצ"ב:


http://199.203.20.149/Olive/AM3/ActiveM


 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×