אלאלוף נבחרה לסוכן המצטיין לשנת 2019 של קבוצת גרימלדי

We Serve Your Interest

אלאלוף נבחרה לסוכן המצטיין לשנת 2019 של קבוצת גרימלדי

קבוצת גרימלדי הציבה שורת יעדים בהם עמדה אלאלוף בהצטיינות. התואר הוענק לסוכנות הישראלית במסגרת כנס ה- Euromed השנתי שנערך בסיציליה. נתן אלאלוף: ״כבוד גדול עבורנו, כמו גם זכות גדולה לייצג את גרימלדי לאורך 52 שנים״
06.10.19 / 13:07
אלאלוף נבחרה לסוכן המצטיין לשנת 2019 של קבוצת גרימלדי
06.10.19
אלאלוף נבחרה לסוכן המצטיין לשנת 2019 של קבוצת גרימלדי
06.10.19
אלאלוף נבחרה לסוכן המצטיין לשנת 2019 של קבוצת גרימלדי

ברכות על הישג מרשים. סוכנות אלאלוף, המייצגת את קבוצת גרימלדי לאורך 52 שנים ברציפות ואשר מציינת השנה 100 שנים להיווסדה, זכתה השנה בתואר הנכסף והנכבד ״הסוכן המצטיין של קבוצת גרימלדי לשנת 2019 באירופה והים התיכון״.

 

על דבר הזכיה התוודעו מנהלי החברה במסגרת הכנס השנתי Euromed שנערך בסוף השבוע בעיירה Nuxos שבסיציליה וההכרזה על הזכיה עוררה התרגשות רבה בקרב הנהלת החברה, ביחד עם כל חברי המשלחת הישראלית שלקחה חלק במאורע.

 

נתן אלאלוף, יו״ר קבוצת אלאלוף, סיכם בהתרגשות באומרו: ״תודה לקבוצת גרימלדי על שבחרו באלאלוף ספנות לסוכן המצטיין של השנה. זהו כבוד גדול עבורנו, כמו גם זכות גדולה לייצג את גרימלדי לאורך 52 שנים. תודה לצוות הנפלא של גרימלדי כמו גם לעובדי אלאלוף על שיתוף הפעולה הפורה ותודה למנכ״ל החברה גיל מילר שהצליח לממש את החזון שלנו״.

 

גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות הוסיף וציין שלאורך השנה הציבה קבוצת גרימלדי שורת יעדים לרבות הרחבת נפח ההובלה, הגדלת בסיס הלקוחות ושימור הלקוחות הקיימים, צמצום זמן השהייה בנמלים ושורת מדדים מקצועיים נוספים, אשר לדברי מילר, אלאלוף עמדה בהם באופן מרשים. הוא ציין שהישגי החברה בשנה האחרונה משכו את תשומת ליבם של בכירים בקבוצת גרימלדי ומכאן נסללה הדרך להעניק פרס הסוכן המצטיין לשנת 2019 לסוכנות אלאלוף כאות הערכה והוקרה על פעילותה.

 

תודה לצוות הנפלא של גרימלדי כמו גם לעובדי אלאלוף על שיתוף הפעולה הפורה ותודה למנכ״ל החברה גיל מילר שהצליח לממש את החזון שלנו

נתן אלאלוף, יו״ר קבוצת אלאלוף

 

נזכיר שסוכנות אלאלוף ספנות מייצגת את גרימלדי לאורך עשרות שנים. החברה בבעלות משפחת אלאלוף והיא נוסדה לפני 100 שנים. החברה משתייכת לקבוצת אלאלוף המונה כיום תשע חברות המספקות פתרונות לוגיסטיים מלאים ללקוחותיה בתחומי השילוח הבינ״ל, עמילות המכס, הובלה יבשתית ואווירית, מסופי מטענים, תיקוני מכולות, אחסון מכולות ריקות ובניית מבנים ממכולות. 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×