אלאלוף מכשירה עובדים לטיפול בשילוח חומרים מסוכנים

We Serve Your Interest

אלאלוף מכשירה עובדים לטיפול בשילוח חומרים מסוכנים

החברה היא סוכנות האניות הראשונה המכשירה עובדים המטפלים בשילוח חומרים מסוכנים על פי תקנות IMO. רשות הספנות והנמלים מחייבת את העובדים בתחום לעבור הסמכה עד סוף שנת 2007
31.05.07 / 00:00

החברה היא סוכנות האניות הראשונה המכשירה עובדים המטפלים בשילוח חומרים מסוכנים על פי תקנות IMO. רשות הספנות והנמלים מחייבת את העובדים בתחום לעבור הסמכה עד סוף שנת 2007

חברת "אלאלוף ספנות" מקבוצת אלאלוף היא סוכנות האניות הראשונה שמכשירה עובדים על פי תקנות IMO, הארגון להובלה ימית בינלאומית, אשר קבע באמצעות ה- IMDG Code, כי כל העובדים העוסקים בשינוע סחורות מסוכנות בים, כולל חברות ספנות, סוכנים ומשלחים - חייבים לעמוד בדרישות הקוד.
 
רשות הספנות והנמלים, בהוראה CG9(f), מחייבת את העובדים לעבור קורס הסמכה בנושא זה עד 31 בדצמבר 2007, כתנאי לטיפול בשינוע ימי של סחורות מסוכנות.
 
עובדי חברת "אלאלוף ספנות", סיימו לאחרונה קורס בנושא זה שאורגן על ידי חברת כימיק הנדסה ובטיחות בע"מ, באמצעות אינג' מוטי פרייברג, המשמש יועץ לרשות הספנות והנמלים לסחורות מסוכנות.
 
הקורס כלל 5 מפגשים יומיים ששולבו בהרצאות, ניסויים, הפעלות ותרגילים בהיבט יישומי וכן מבדקים. יש לציין כי הקורס נערך בתיאום ובפיקוח רשות הספנות והנמלים.
 
חברת "אלאלוף ספנות" הינה סוכנות האניות הראשונה, שעובדיה בעלי הסמכה זו. לפני יומיים, ב-29 במאי, נערך במשרדי החברה טקס חגיגי להענקת תעודות למסיימים שעמדו בדרישות הקורס.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×