אלאלוף ו- NYK חגגו 20 שנות פעילות ומיליון מכוניות לישראל

We Serve Your Interest

אלאלוף ו- NYK חגגו 20 שנות פעילות ומיליון מכוניות לישראל

בארוע מרשים שנערך בנמל אילת לקחה חלק צמרת יבואני הרכב. "מיליון מכוניות לא הולכות ברגל ואנו גאים בשירות האישי שאנו מעניקים", אמר אפרים אלתר מנכ"ל אלאלוף. נשיא יבואנית הרכב טויוטה: " NYKתמיד עמדו לצידנו". מנכ"ל נמל אילת: "יום בעל חשיבות מיוחדת. מקווה שרכב ה
25.12.11 / 00:00
אלאלוף ו- NYK חגגו 20 שנות פעילות ומיליון מכוניות לישראל
25.12.11
אלאלוף ו- NYK חגגו 20 שנות פעילות ומיליון מכוניות לישראל
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף
אלאלוף
25.12.11
אלאלוף

NYK, חברת הספנות הגדולה ביפן ואחת מעשר החברות המובילות בעולם, ציינה ביום חמישי האחרון, בשיתוף עם הסוכנת בישראל - חברת אלאלוף, 20 שנות פעילות בישראל, בארוע מרשים שנערך בנמל אילת. הארוע נערך בהשתתפות צמרת יבואני הרכבים בישראל ובמעמד נציגות בכירה מחברת הספנות היפנית.

כאמור, חברת NYK, אשר נוסדה בשנת 1885, מינתה בשנת 1991 את סוכנות אלאלוף ושות' ספנות בע"מ לנציגתה בישראל ומאז, בשיתוף פעולה הדוק שנמשך 20 שנה, הובילה לישראל מליון מכוניות מהמזרח הרחוק. זאת באמצעות הפעלת קו ייעודי להובלת כלי רכב, הפועל מיפן, דרך קוריאה, תאילנד, הודו, סינגפור ומשם לנמל אילת.

לאור כל זאת קיימו החברות ארוע מרשים בנמל אילת, בו לקח חלק סגן נשיא NYK Car Carrier Group שבירך את האורחים והדגיש כי לפני 20 שנה הגיעה NYK לנמל אילת עם משלוח ראשון של 150 רכבי טויוטה ומאז, 20 שנה אחר כך, הובילה NYK סך של מליון מכוניות לישראל, דרך נמל אילת. את האורח הנכבד ליווה אלי שחר נציג החברה בישראל, כמו גם הנהלת חברת אלאלוף בראשותו של אפרים אלתר.

הארוע נערך בסמוך לאניית הענק החדישה Helios Leader וכלל גם סיור בבטנה ובגשר הפיקוד שם העניק זאב ליבוביץ, רב חובל בעברו וכיום מנהל התפעול בחברת אלאלוף, סקירה מרתקת. נציין כי יממה קודם לארוע הושלמה פריקתם של 5500 רכבים מ- 12 הסיפונים של האניה הנמתחת לאורך של 200 מ', כאשר סך הקיבולת של האניה עומד על 6200 רכבים. בסיומו של הסיור נאספו האורחים באולם הנוסעים בנמל שזכה לעיצוב מרשים בצבעי שחור אדום, בו נאמרו דברי ברכה ובסיומם נערכה ארוחת צהריים חגיגית.

בין המברכים, גורג' חורש הנשיא והבעלים של חברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה בישראל, הודה לחברת NYK ולסוכנות אלאלוף על שיתוף הפעולה המצויין. "לאורך 20 שנות שיתוף הפעולה נתקלנו במצבים בהם קיבולות האניות היו מוגבלות. אך NYK תמיד עמדו לצידנו. תמיד סייעו. אנו מייחלים על המשך שיתוף הפעולה עם NYK באמצעות סוכנות אלאלוף".

אפרים אלתר, מנכ"ל אלאלוף, הודה לאורחים. "מליון מכוניות לא הולכות ברגל ולארוע המרגש הזה ישנם 4 שותפים: הלקוחות שלנו שתמכו בנו ב- 20 השנה האחרונות, חברת NYK ששירתה אותנו בנאמנות עם לוח זמנים מהימן ובשנה האחרונה שידרגה את השירות עם אניות מהמילה האחרונה כמו ה- Helios Leader, נמל אילת איתו אנו זוכים למלוא שיתוף הפעולה ואנו מאחלים שימשיך לשמש לשער הראשי להובלת מכוניות מהמזרח הרחוק ודי לחכימא ברמיזא והשותף האחרון – אלאלוף ספנות. אנו החוליה המקשרת בין הלקוחות, חברת הספנות והנמל. אנו גאים בשירות האישי שאנו מעניקים ומקווים להמשיך לשרת אתכם עוד שנים רבות. תודה לחברת נמל אילת על האירוח הפנטסטי ותודה לכם שבאתם להשתתף איתנו בשימחתנו. אני מקוה שאת חגיגות המליון השני נוכל לקיים כבר בעוד עשר שנים ולא להמתין עוד 20 שנה".

אבישי כהן, מנכ"ל חברת נמל אילת אמר כי "זהו יום בעל חשיבות מיוחדת. המסר של היום הוא ששלוש הקצוות במשולש: חברת הספנות, חברת הרכב והנמל צריכים לפעול כיחידה אחת יעילה. היסוד של יבוא הרכבים לנמל אילת הוא מרכזי ובתכניות העבודה שלנו נכלל שיפור השירות באחסנת רכבים, שם אנו מזהים את הצורך ופועלים להוסיף שטח נוסף בן 40-50 דונם לאחסנה, כמו גם בשדרוג מערכות קליטה ובקרה באמצעות בניית שער חכם, התקנת מערכות RFID ומערכות נוספות ולבסוף, בהגברת הבטיחות באמצעות הדרכות שיאפשרו תנועת רכבים רבה יותר, בצורה בטוחה יותר. אני מקווה שרכב המליון יהיה רק אבן דרך ואנו נגיע למספרים גבוהים בהרבה".

שבתאי צור, יו"ר דירקטוריון נמל אילת, הודה לכל האורחים ולמשפחת אלאלוף. "20 שנה זה כמעט דור שלם והיום אנו שמחים לציין 20 שנה של שיתוף פעולה הדוק, מסחרי ואפילו משפחתי. בכל קנה מידה, מליון כלי רכב זה לא מעט. אני משוכנע ששיתוף הפעולה שלכם עם חברת נמל אילת ימשך וישגשג".

בין שאר המברכים נכללו רב העיר אילת וראש העיר אילת ובתום שלב הברכות העניקה חברת הנמל תעודת הוקרה לאלי שחר נציג חברת NYK בישראל. "20 שנה של שירות ומליון מכוניות זה באמת לא דבר שהולך ברגל בעולם העסקי", הוא אמר בהתרגשות והוסיף: "לכל אחד מיכם, יבואני הרכב, שיושבים כאן יש חלק נכבד במליון הזה וההוקרה שאנו מקבלים מגיעה לכם, היבואנים. אני משוכנע ששיתוף הפעולה עם נמל אילת יימשך ותודה לחברת אלאלוף שמלווה אותנו 20 שנה בנאמנות".

נתי אלאלוף סגן נשיא קבוצת אלאלוף זכה אף הוא לאות הוקרה מנמל אילת על שיתוף הפעולה ארוך השנים. "אני מאד מתרגש מהמעמד והאירוע. בשמה של חברת אלאלוף ברצוני להודות ליבואני הרכב על התמיכה והאמון לאורך השנים. תודה לנמל אילת על שיתוף הפעולה לאורך השנים ובארגון ארוע זה. ולבסוף, תודה לעובדי אלאלוף שעליהם מוטל להשביע את רצון הלקוחות, יום אחר יום", אמר והודה לכולם.

כאמור, חברת NYK היפנית, אחת מעשר חברות הספנות הגדולות בעולם, פועלת בכל רחבי העולם וברשותה צי הכולל כמאה אוניות קו בהן אוניות מכולה ואוניות קונבנציונליות, ספינות נופש, מעבורות נוסעים, אוניות גלנוע, ואוניות הזנה.

נדגיש כי שיתוף הפעולה בין הסוכנות אלאלוף, לבין NYK, כולל, בנוסף, גם הפעלת קו שירות מכולות שבועי ישיר הפועל בין נמלי אשדוד וחיפה למזרח הרחוק.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×