איגוד המשתמשים בהובלה ימית נרתם לסייע בהצלת מטענים שהפליגו באונייה פליקאן

We Serve Your Interest

איגוד המשתמשים בהובלה ימית נרתם לסייע בהצלת מטענים שהפליגו באונייה פליקאן

בהמשך לפירסומים הקודמים שלפיהן האונייה פליקאן ניזוקה בלב ים לפני מספר שבועות, נמסר כי איגוד המשתמשים בהובלה ימית נרתם בסיוע בהצלת מטענים שהובלו על האניה. כזכור, לאחר מבצע הנצלה הורדו מטעניה בנמל פלאשינג בבלגיה, ובעקבות האירוע הוכרז ג'נרל אברג' לאונייה, וה
01.09.03 / 00:00
ביום רביעי הקרוב (3 בספטמבר) נקבעה במשרדי האגוד פגישה עם נציגי חברות הספנות, שהובילו מטענים על האונייה.
בהמשך לפירסומים הקודמים שלפיהן האונייה פליקאן ניזוקה בלב ים לפני מספר שבועות, נמסר כי איגוד המשתמשים בהובלה ימית נרתם בסיוע בהצלת מטענים שהובלו על האניה. כזכור, לאחר מבצע הנצלה הורדו מטעניה בנמל פלאשינג בבלגיה, ובעקבות האירוע הוכרז ג'נרל אברג' לאונייה, והמטענים עוכבו בנמל פלאשינג.

באונייה היו מטענים, שהובלו ע"י חברות הספנות צים, Iscont , Ellerman ו- P&O Nedlloyd. המטענים שהורדו מהאונייה נחלקים למטענים שלא ניזוקו מההתנגשות ולמטענים שניזוקו בוודאות או שיש חשש שניזוקו.

לאור העובדה, שתהליכי שחרור מטענים שהיו על האונייה הם מורכבים, וצפויים עיכובים וקשיים נוספים בשחרורם, נרתם אגוד המשתמשים בהובלה ימית לסיוע לבעלי המטענים בהצלת מטעניהם. מאגוד המשתמשים בהובלה ימית נמסר כי על מנת לפעול ביעילות, ירוכזו כל בעלי המטענים כגוף אחד מול חברות הביטוח וחברות הספנות.

מאיגוד המשתמשים מציינים כי בכל מקרה, על כל בעל מטען לפנות לחברת הביטוח שביטחה את מטענו, כדי לבצע את ההליכים הדרושים לפני שהוא פונה לשחרור מטענו דרך חברת הספנות. מטענים שיש חשש לנזק כלשהוא לגביהם צריכים לעבור הערכת שמאות.

עוד נמסר כי בשל קשיים באיתור המכולות המיועדות לשחרור מבין כלל מטעני האונייה ובשל קשיים תפעוליים בנמל פלאשינג, מסוגל הנמל לשחרר עד 30 מכולות ליום לכל היותר.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×