Grimaldi מצרפת אוניה חדישה לקו ישראל-מערב אפריקה

We Serve Your Interest

Grimaldi מצרפת אוניה חדישה לקו ישראל-מערב אפריקה

האוניה Grande Costa d’Avorio, אוניית גלנוע רב תכליתית וחדישה, מצטרפת לצי האוניות בקו שבין ישראל למערב אפריקה ובחזרה. צירופה לצי הקיים יביא לגידול של 40% בכמות המטענים וכלי הרכב המובלים מדי שבוע
30.06.11 / 00:00
Grimaldi מצרפת אוניה חדישה לקו ישראל-מערב אפריקה
30.06.11
Grimaldi מצרפת אוניה חדישה לקו ישראל-מערב אפריקה

חברת הספנות Grimaldi המיוצגת בישראל על ידי חברת אלאלוף הודיעה על הצטרפותה של אוניית גלנוע רב תכליתית חדשה, ה- Grande Costa d’Avorio שתנוע על הקו שבין ישראל למערב אפריקה.

מאלאלוף נמסר כי, אוניית הגלנוע הרב תכליתית שתפליג בקו החל מה-4 ביולי תביא לגידול של 40% בכמות המטענים וכלי הרכב שניתן להוביל בשירות השיטעון השבועי הקיים בין נמל אשדוד לנמלי מערב אפריקה ובחזרה. השילוב של אוניה חדשה זו ביחד עם הצי הקיים יביא גם לקיצור זמני ההגעה בין נמלי הפקידה.

ה-Grande Costa d’Avorio שיוצרה במספנות Uljanik בקרואטיה, הינה מהאוניות החדישות בעולם. בעלת קיבולת הובלה של 50 אלף טון, 214 מטר אורך ו-32.25 מטר רוחב.

עוד מסרו כי, השירות הקווי השבועי מנמל אשדוד לנמלי מערב אפריקה ובחזרה, דרך נמל סלרנו שבאיטליה, הורחב לאחרונה לנמלי פקידה נוספים בהם: Banjul בגמביה, Boma בדמוקרטיה של קונגו, Douala בקמרון, Lome בטוגו, Luanda באנגולה, Monrovia בליבריה, Pointe Norie בקונגו ונמלי Takoradi ו-Tema בגאנה.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×