100 דונם של עוצמה לוגיסטית

We Serve Your Interest

100 דונם של עוצמה לוגיסטית

קבוצת 207 חונכת מרכז לוגיסטי בהשקעה של 100 מיליון שקל בעורף נמל אשדוד. טקס הפתיחה ייערך ב-20 במרץ
12.03.14 / 12:21
100 דונם של עוצמה לוגיסטית
12.03.14
100 דונם של עוצמה לוגיסטית
12.03.14
100 דונם של עוצמה לוגיסטית

זירת הובלת המטענים הימיים רותחת וחברות הלוגיסטיקה הגדולות נערכות להגדלת התחרות ופתיחת הנמלים החדשים. קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף, המאגדת חברות מהגדולות בישראל בענף המספק שירותים לוגיסטיים למטענים ומכולות ביבוא ימי, מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.

 

אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה.

 

בראש קבוצת החברות עומד איש העסקים גבריאל כנפו, שהוביל את המהלך להקמת המרכז החדש בפארק נמלי ישראל בעורף נמל אשדוד. "ענף המטענים הימיים השתנה מאוד בעשור האחרון. היה לנו ברור שאנו צריכים להיערך ולהשקיע, על מנת להמשיך ולהציע שירותים תחרותיים ללקוחותינו", אמר כנפו, "מעבר לקפיצת המדרגה הגדולה ביכולת שלנו לטפל בזינוק הצפוי בהיקף הפעילות של החברות, הטמענו שדרוגים טכנולוגים, שמאפשרים ניהול מתקדם של המטענים, מגבירים את היעילות ומשפרים באופן ניכר את השירות ללקוח".  

 

קבוצת 207 מספקת שירותים לוגיסטיים שונים, בהם חברת מסוף 207, המתפעלת מסוף מטענים ימי מיבוא, תחת פיקוח רשויות המכס; חברת TPL 208, המספקת מגוון שירותים לוגיסטיים למכולות ומטענים חופשים ממכס; חברת אייל מטענים, המספקת שירותי הובלה יבשתית בממשקים טכנולוגים מתקדמים; החברות מרין קונטיינרס ומרין קונטיינרס קירור, העוסקות בשירותי Deppot לחברות ספנות ומתמחות בטיפול במכולות קירור. בנוסף פועלת לצידן חברת מרין מבנים, העוסקת בהסבת מכולות למבנים וייצור מבנים בבנייה קלה על פי דרישה.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×