קורס מנהלי עבודה בנמל אשדוד קיים פורום עם לקוחות הנמל

We Serve Your Interest

קורס מנהלי עבודה בנמל אשדוד קיים פורום עם לקוחות הנמל

הקורס שהכשיר 30 איש מעובדי הנמל לתפקידי מנהלי עבודה ארך כחודשיים ימים ובמהלכו התקיימו שיחות עם סוכנים מקומיים של אשדוד שנתנו הרצאות במהלך הקורס. עם סיום הקורס נערך הפורום שנוהל במתכונת של יום עיון והיה חלק מתכניתו
13.01.05 / 00:00

"שדרת מנהלי העבודה החדשים בנמל היא בשורת השינוי בתרבות הארגונית המתחוללת בשנה האחרונה". כך אמר שאול רותם מנהל נמל אשדוד, במסגרת קורס מנהלי עבודה אשר נפגש לפורום ודיאלוג עם לקוחות וראשי הקהילה הימית
 
במסגרת קורס מנהלי עבודה בנמל אשדוד, נערך אתמול פורום של משתתפי הקורס ונציגי הארגונים היציגים של הלקוחות. כך מסר המשנה למנהל נמל אשדוד, מר יוסי בסן.
 
הקורס, המכשיר 30 איש מעובדי הנמל לתפקידי מנהלי עבודה, אורך כחודשיים ימים ובמהלכו התקיימו הרצאות ודיונים עם לקוחות וספקים. עם סיום הקורס נערך הפורום שנוהל במתכונת של יום עיון והיה חלק מתכניתו.
 
כנציגי הארגונים היציגים של לקוחות הנמל הופיעו בפני חניכי הקורס נחום גנצרסקי, נשיא לשכת הספנות, ראובן צוק, מנכ"ל חברת אלאלוף וסגן נשיא לשכת הספנות, וגבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים והמסיעים.
 
במהלך ההרצאות שנשאו לפני המשתתפים הציגו הדוברים את האני מאמין שלהם ואת הציפיות שלהם מעובדי הנמל במונחים של שרות, מניעת נזקים וכו' ועובדי הנמל הציגו את היכולות שלהם ומה הם מצפים לתת.
 
נחום גנצרסקי ציין בנאומו כי "זוהי יוזמה ברוכה מאד של הנהלת נמל אשדוד להזמין את נציגי המשתמשים בנמלים ולהפגישם עם משתתפי הקורס". בפני באי הפורום הובהרו מספר נושאים הקשורים לעבודה בנמל.

גנצרסקי מסר בעקבות כך כי "ההרגשה של כל המשתתפים, כולל מנהלי העבודה שהשתתפו בקורס, היתה שזהו מהלך מאד חיובי" וציין את המגעים הישירים עם גורמי הספנות.
 
לדברי גנצרסקי, חברי הקורס ציינו מצידם כי יש להתמיד במגעים אלו המאפשרים להם להבין טוב יותר את הספנות ואת השרותים שהיא מספקת. גנצרסקי הביע נכונות בשם לשכת הספנות להופיע בכל פורום שיתבקשו על ידי הנמל "באשר כולנו בסירה אחת, הספנות מקבלת שרותים מהנמל ונותנת שרותים למשתמשים, כך שמגעים כאלו רק יקרבו את הצדדים להבנה הדדית".
 
בתחילת המושב הגיעו דן תיכון, יו"ר רשות הנמלים ושאול רותם מנהל הנמל.
 
בכנס השתתפו גם מסיימי הקורס היוצא של מנהלי העבודה וגם חניכי הקורס החדש העומד להתחיל.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×