קונפרנס EMTA מתכנס היום לדיון נוסף בנושא גביית היטל ה- THC

We Serve Your Interest

קונפרנס EMTA מתכנס היום לדיון נוסף בנושא גביית היטל ה- THC

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי נציגי חברות הספנות החברות בקונפרנס EMTA (Europe Mediterranean Trade Agreement) , עומד להתכנס היום לדיון מחודש בהיטל ה- THC - Termina Handling Charges
20.01.03 / 00:00
חברת צים, בלא שום קשר להחלטות שיוחלטו בדיון היום, הודיעה לציבור לקוחותיה על דחיית גביית ההיטל ב- 60 יום
 
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי נציגי חברות הספנות החברות בקונפרנס EMTA (Europe Mediterranean Trade Agreement) , שבו חברות Zim, Ellerman, Iscont, K Line, MSC, Maersk Sealand, Bulcon, P&O Nedlloyd, Safmarine עומד להתכנס היום לדיון מחודש בהיטל ה- THC - Termina Handling Charges .

כידוע, תחילת גביית ההיטל נקבעה להיום, ה- 20 בינואר 2003, כאשר חברות הספנות מבקשות תוספת תשלום של 40$ למכולה 20 רגל ו- 60$ למכולה 40 רגל, הן ביבוא והן ביצוא.

הדיון המחודש של הקונפרנס בסוגיה נעשה בעקבות פנייתו של הממונה על הגבלים עסקיים, עו"ד דרור שטרום, לדחות את גביית ההיטל ב- 60 יום. עו"ד שטרום הבהיר כי הוא ממתין לתגובת חברי הקונפרנס, בדבר הדחייה של 60 הימים, בתוך שבוע.

בינתיים, נודע כי חברת צים הודיעה ללקוחותיה כי הוחלט לדחות את גביית היטל ה- THC בנמלי ישראל, למשך 60 יום, בלא שום קשר להחלטת הקונפרנס בדיון שיתקיים כאמור היום. עוד מסרה חברת צים ללקוחותיה כי על מועד תחילת הגבייה תבוא הודעה נפרדת.

שאר סוכני האניות הפועלים בישראל והמייצגים את חברות הספנות שחברות בקונפרנס, מחכים להוראת הקונפרנס כיצד לנהוג.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×