קבוצת אלאלוף רכשה את חברת אושפיר

We Serve Your Interest

קבוצת אלאלוף רכשה את חברת אושפיר

חברת אושפיר מתמחה בשירותי האחדת מטענים חלקיים, הובלת מכולות, מטען קונבנציונלי ושילוח בינלאומי ומכס ומייצגת בישראל את חברת ECU LINE. ניסים אושאדי, מנכ"ל אושפיר, ימשיך לשמש כמנכ"ל החברה
17.05.07 / 00:00

חברת אושפיר מתמחה בשירותי האחדת מטענים חלקיים, הובלת מכולות, מטען קונבנציונלי ושילוח בינלאומי ומכס ומייצגת בישראל את חברת ECU LINE. ניסים אושאדי, מנכ"ל אושפיר, ימשיך לשמש כמנכ"ל החברה
 
קבוצת אלאלוף, קבוצת חברות העוסקות בתחום ההובלה, לוגיסטיקה, טיפול במטען ומכולות, רכשה את חברת אושפיר סוכנות מכס ותעבורה ייבוא וייצוא בע"מ המתמחה בשירותי האחדת מטענים חלקיים.

ניסים אושאדי, מנכ"ל החברה ומייסדה ימשיך לשמש כמנכ"ל החברה.
 
חברת אושפיר, המתמחה בשרותי האחדת מטענים חלקיים, הובלת מכולות, מטען קונבנציונלי ושילוח בינלאומי ומכס, מייצגת בישראל את חברת ECU LINE  - החברה השנייה בגודלה בעולם בשירותי האחדת מטענים והחברה הגדולה באירופה. לחברה 120 משרדים ב-60 מדינות. לחברת אושפיר משרדים בלוד, אשדוד וחיפה והיא מעסיקה 27 עובדים.
 
יעקב אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף אמר כי "חברת אושפיר תחזק את מעמדה של קבוצת אלאלוף בתחום האחדת מטענים. הצטרפותה של אושפיר לקבוצה משלימה את היקף פתרונות השילוח הבינלאומי אותם אנו מספקים ללקוחותינו כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת אלאלוף להספקת פתרונות לוגיסטיים שלמים תחת קבוצה אחת.
 
ניסים אושאדי, מנכ"ל חברת אושפיר, מסר כי רכישת אושפיר על ידי קבוצת אלאלוף, קבוצת חברות ותיקה ומובילה בישראל, מצביע על האמון בהישגי החברה עד כה ובאפשרויות הצמיחה העתידיות. "אני משוכנע שהשתלבותנו בקבוצה תתרום לכל הצדדים."
 
קבוצת אלאלוף מונה 9 חברות המרכיבות שרשרת אספקה המציעות פתרונות לוגיסטיים בכל סוגי ההובלה (ימית, אווירית, יבשתית) אחסון וטיפול במטענים ובמכולות.

הקבוצה בבעלות פרטית נוסדה ביוון בשנת 1919 על ידי משפחת אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל. קבוצת אלאלוף מייצגת בישראל חברות ספנות מהגדולות והמובילות בעולם באמצעותן מציעה לשוק הישראלי שירותי הובלה ליעדי פקידה רבים ברחבי העולם באוניות מכולה, גלנוע ומטען כללי במגוון רחב של אמצעי הובלה. המשרדים הראשיים של הקבוצה ממוקמים בתל אביב עם סניפים בנמלי אשדוד, אילת וחיפה. הקבוצה מעסיקה כ-200 עובדים.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×