קבוצת אלאלוף חתמה על הסכם שת״פ עם DP World מדובאי

We Serve Your Interest

קבוצת אלאלוף חתמה על הסכם שת״פ עם DP World מדובאי

ענקית הלוגיסטיקה DP World, באמצעות הזרוע הלוגיסטית FZE (SSL) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אלאלוף לוגיסטיקה. גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות: שיתוף פעולה המשתלב עם החזון שלנו לחיבור לשווקים מרכזיים ברחבי העולם ולשיפור הפעילות העסקית
12.01.21 / 14:14
חברת SSL. יחבר מרכזים לוגיסטיים בשתי המדינות
12.01.21
חברת SSL. יחבר מרכזים לוגיסטיים בשתי המדינות
גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות, אלברט קראק, מנהל התפעול הראשי, SSL
12.01.21
גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות, אלברט קראק, מנהל התפעול הראשי, SSL
12.01.21
קבוצת אלאלוף חתמה על הסכם שת״פ עם DP World מדובאי

ענקית הלוגיסטיקה DP World מדובאי, באמצעות הזרוע הלוגיסטית Smart Solution Logistics FZE (SSL) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אלאלוף לוגיסטיקה, מקבוצת אלאלוף הוותיקה בישראל, המתמחה בספנות ולוגיסטיקה. שיתוף הפעולה נועד לקדם אפשרויות חדשות בתחום ההובלה והלוגיסטיקה בין איחוד האמירויות ובין ישראל ולעודד את הסחר בין המדינות. ההסכם, שיאפשר לחבר בין מרכזים לוגיסטיים מרכזיים בשתי המדינות, ומעבר להן, נחתם ע"י אלברט קראק, מנהל התפעול הראשי (COO) של SSL וגיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות ולוגיסטיקה.

 

במסגרת ההסכם, שתי החברות ישתפו פעולה בכל הקשור לשילוח בינלאומי ובכלל זה שירותי הובלה, איסוף ואחסנת מטענים, משלוח, פריקה ושחרור סחורות ובכל הכרוך בהתנהלות בתחומי הנמלים. שיתוף הפעולה בין החברות כולל את תחומי הייבוא והייצוא של מטען אווירי וימי וטיפול מלא בתחום המכולות. במקביל, החברות יספקו את כל השירותים הכרוכים בהתנהלות מול המכס. מעבר לכך, על פי ההסכם, שתי החברות יעמידו את יכולותיהן  לקידום הזדמנויות עסקיות ויחלקו את הידע שיש לכל אחת מהן בתחום הלוגיסטיקה במטרה לספק ללקוחות שירות ברמה הגבוהה ביותר ובמיקומים מרכזיים ברחבי העולם.

 

הזרוע הלוגיסטית SSL של DP World הממוקמת במיקום אסטרטגי בנמל ג׳בל עלי שבדובאי מציעה  ממגוון נרחב של פתרונות המכלה לוגיסטיים. באמצעות רשת בינלאומית נרחבת של מסופים ונמלים ברחבי העולם, SSL מסייעת לחברות  לקשר ולחבר את שרשרת האספקה ​​שלהן לכל חלקי העולם באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות ובאמצעות מגוון רחב של אמצעי תחבורה.  באמצעות שיתוף הפעולה שלה עם אלאלוף לוגיסטיקה המהווה חלק מקבוצת אלאלוף, אחת מסוכנויות השילוח הגדולות והוותיקות בישראל, החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה בתחום הלוגיסטיקה באיחוד האמירויות, בישראל ובשווקים מרכזיים אחרים ברחבי העולם.

 

ענף ההובלה והלוגיסטיקה באיחוד האמירויות גדל בהתמדה ובמהלך השנים עקף תעשיות מרכזיות אחרות, תוך שהוא מהווה גורם מרכזי במאמצי הגיוון של כלכלת איחוד האמירויות הערביות. על פי הרשות הפדרלית לתחרותיות וסטטיסטיקה של האמירויות, התפוקה הגולמית של המגזר הלוגיסטי הסתכמה בכ-219 מיליארד דולר בשנת 2018. בנוסף, תרומת המגזר לתמ״ג של איחוד האמירויות צפויה לגדול ב -8 אחוזים בשנת 2021.

 

אלברט קראק, מנהל התפעול הראשי, SSL אמר: ״אנו גאים בעובדה שהצלחנו לתרום באופן עקבי לצמיחת המשק כאשר למרות משבר הקורונה רשמנו זינוק של 30 אחוז  בהכנסות, בהשוואה לשנה שעברה. הנורמליזציה וקשרי הסחר בין איחוד האמירויות הערביות לישראל פותחים בפנינו הזדמנויות צמיחה. אנו תומכים בחזון מנהיגי המדינה להתפתחותה העתידית של איחוד האמירויות  ובטוחים כי מיזם חדש זה יסייע לשגשוגה הכלכלי של המדינה, תוך שהוא חיזוק וביסוס מעמדה המוביל של תעשיית הלוגיסטיקה באזור״.

 

קראאק הוסיף: ״המטרה המרכזית שלנו בשיתוף הפעולה עם אלאלוף לוגיסטיקה היא להרחיב את הרשת שלנו ולהגיע לשווקים שלא היו נגישים לנו בעבר. אנו מקווים לנצל באופן מלא את מיקומה של דובאי בין אסיה לאירופה, מיקום אסטרטגי המעניק לה גישה למזרח ולמערב  וכן את החיבור של ישראל למיקומים מרכזיים באזור. אנו משוכנעים כי באמצעות שימוש בתשתית המתקדמת שלנו, ברשת הגלובלית וביכולות המתקדמות שפיתחנו, נוכל להבטיח תנועה חלקה של מטענים דרך הים, היבשה והאוויר, ולספק  ערך מוסף רב לשירותי השילוח וההובלה״.

 

גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות ולוגיסטיקה: ״מגפת הקורונה העולמית הדגישה וביססה את חשיבותו של תחום הלוגיסטיקה הבינלאומית. שיתופי פעולה, כמו שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות,  חיוניים בכדי להתמודד עם האתגרים בשרשרת האספקה ​​ובכדי להניע את הכלכלות. אנו שמחים לשתף פעולה עם SSL, שיתוף פעולה המשתלב עם החזון שלנו לחיבור לשווקים מרכזיים ברחבי העולם ולשיפור הפעילות העסקית באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. אנו באלאלוף מחויבים, זה עשרות שנים, לספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר ורואים בשיתוף הפעולה חלק ממחוייבות זו״.

 

מילר הוסיף כי ״אנו רואים פוטנציאל עצום בשיתוף פעולה זה לקידום  הסחר בין שתי המדינות ומקווים שנוכל למנף את יכולות SSL ואת מעמדן של איחוד האמירויות הערביות כמרכז לוגיסטי עולמי״.

 

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×