קבוצת אלאלוף וגרימלדי חגגו יחד באירוע משותף

We Serve Your Interest

קבוצת אלאלוף וגרימלדי חגגו יחד באירוע משותף

שתי החברות חגגו יחדיו 70 שנות להיווסדה של קבוצת גרימלדי ו-50 שנות פעילות של גרימלדי עם אלאלוף בישראל. אורח הכבוד ישראל כץ: בטוח שגרימלדי ואלאלוף ימשיכו להרחיב את הפעילות עם הקמת הנמלים החדשים
01.11.17 / 14:25
מימין לואיג׳י פצ׳לה גרימלדי, שר התחבורה ישראל כץ ונתן אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף
01.11.17
מימין לואיג׳י פצ׳לה גרימלדי, שר התחבורה ישראל כץ ונתן אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף
מימין: אפרים אלתר, איציק בלומנטל, גיל מילר ונתן אלאלוף
01.11.17
מימין: אפרים אלתר, איציק בלומנטל, גיל מילר ונתן אלאלוף
מימין: מוריקה מנליו, לואיג׳י גרימלדי, רן דנאי וקפטן לארי טרימר
01.11.17
מימין: מוריקה מנליו, לואיג׳י גרימלדי, רן דנאי וקפטן לארי טרימר
מימין: דני אלאלוף, גבי כנפו, נתן אלאלוף וגיל מילר
01.11.17
מימין: דני אלאלוף, גבי כנפו, נתן אלאלוף וגיל מילר
מימין: נתן אלאלוף, צבי נטע, מוריקה מנליו וגיל מילר
01.11.17
מימין: נתן אלאלוף, צבי נטע, מוריקה מנליו וגיל מילר
נתן אלאלוף (מימין) וגיל מילר (משמאל) בחברת ג׳ורג׳ חורש
01.11.17
נתן אלאלוף (מימין) וגיל מילר (משמאל) בחברת ג׳ורג׳ חורש
מר מוריקה מנליו וקפטן לארי טרימר בחברת רוזה רוזנשטיין
01.11.17
מר מוריקה מנליו וקפטן לארי טרימר בחברת רוזה רוזנשטיין

קבוצת אלאלוף וקבוצת גרימלדי חגגו אמש באירוע לרגל שתי נקודות ציון מכובדות במיוחד: 70 שנות פעילות לקבוצת גרימלדי שנוסדה בשנת 1947, ו-50 שנים לשיתוף הפעולה הפורה בין קבוצת גרימלדי וקבוצת אלאלוף שהחל בשנת 1967.

 

האירוע היוקרתי נערך במסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן בנוכחות של כמאה אורחים  שכללו את אנשי העסקים המובילים בעולם הרכב הישראלי. אורח הכבוד באירוע היה שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, כמו גם נתן אלאלאוף, נשיא קבוצת אלאלוף, דני אלאלוף, מנהל מסחרי, מטי אלאלוף, מנהלת תקשורת ומשא״ב, גיל מילר, מנכ״ל קבוצת אלאלוף, מרקו הופמן, מנהל קו גרימלדי, גבי כנפו, מנכ״ל קבוצת 207, מר לואיג׳י פצ׳לה גרימלדי, מנהל בקבוצת גרימלדי ואחיינו של ד״ר עמנואל גרימלדי. נציין כי ד״ר עמנואל גרימלדי, מנכ״ל קבוצת גרימלדי, היה אמור לכבד את האירוע בנוכחותו אך ברגע האחרון נאלץ לבטל את הגעתו מסיבות אישיות. כמו כן הגיעו לאירוע מר מוריקה מנליו, מנהל קו יורומד אשר אחראי על הסחר עם ישראל, וקפטן לארי טרימר, מנהל מסחרי בקבוצת גרימלדי. כמו כן הגיעו לאירוע לקוחות בולטים של קבוצת אלאלוף בעיקר בתחום יבוא הרכבים לישראל שפעילותן נושקת לפעילות קבוצת גרימלדי, כמו גם יגאל מאור, מנהל רספ״ן במשרד התחבורה, איציק בלומנטל, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, ומנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה.

 

את האירוע הנחה גיל מילר, מנכ״ל קבוצת אלאלוף, אשר ציין בתחילת הערב כי ״אנחנו חוגגים היום שני אירועים חשובים – 70 שנים להיווסדה של קבוצת גרימלדי ושירות של 50 שנה לישראל עם קבוצת אלאלוף״.

 

ישראל כץ, שר התחבורה והמודיעין, נשא דברים הן בשפה האנגלית והעברית, ונע בחן בין שתי השפות כשהוא פונה לקהל הישראלי ולמנהלי קבוצת גרימלדי כאחד ובנפרד. השר כץ בירך את הקהל ואת המנהלים הבכירים והזכיר לנוכחים כי ישראל בונה נמלים חדשים בחיפה ובאשדוד וציין כי הדבר יחזק את ישראל והפעילות הימית שלה, ואף הזמין את קבוצת גרימלדי להמשיך ולהרחיב את פעילותה בישראל. השר הזכיר בדבריו את ג׳קי אלאלוף ז״ל, מייסד קבוצת אלאלוף, וציין כי הוא היה אחד ממייסדי ענף הספנות בישראל.

 

״ביקרתי עכשיו ביפן – מדינה עם פעילות בתחום המכולות והרכבות. היפנים רוצים לבוא לפה, ולעזור לנו לבנות פה תשתיות. אנחנו בישראל בונים עכשיו רשת של רכבות שמחברת את המדינה והדבר מגדיל ומעצים את הפוטנציאל של כל הפעילות התחבורתית במדינת ישראל. כל זה ביחד מגביר את הפעילות – לחברות ולמשתמשים. נוריד את דמי השימוש והשירות בתחילת 2018 כפי שהתחייבנו, ולא נשנה את המתווה. אנחנו משדרגים את הנמלים הקיימים וגם את נמל אילת ואני בטוח שחברת גרימלדי וחברת אלאלוף שעובדת איתם כבר 50 שנה ימשיכו בפעילות שתלך ותתרחב. אנחנו נמצאים במדינת ישראל ולכן נושא הביטחון הוא דבר חשוב – ישראל רוצה ביטחון, רוצה שלום ואנחנו דואגים שהמדינה תהיה בטוחה מכל איום ושאתם תמשיכו את הפעילות שלכם. אני מאחל לכם בהצלחה בכל הפעילות שלכם בעתיד״.

 

נתן אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף, נשא אף הוא דברים במהלך האירוע, וציין בפני מנהלי קבוצת גרימלדי כי זהו ״כבוד גדול עבורנו שהגעתם לארצנו היפה״. אלאלוף הודה לכל האורחים שהגיעו לאירוע – בעיקר ללקוחות ואמר כי ״מר גרימלדי הקדיש את הערב הזה לכם, הלקוחות״.

 

לצדי עומדים דני אלאלוף ומטי אלאלוף, אחי ואחותי, שהם השותפים שלי בחזון של קבוצת אלאלוף. היום אנחנו חוגגים 50 שנות עבודה משותפת ואפשר לכנות זאת GOLDEN WEDDING״.

 

נתן אלאלוף הזכיר בדבריו כי קבוצת גרימלדי היתה בין החברות הספנות היחידות שפקדו את ישראל גם בזמנים קשים, ואפילו במהלך מלחמת יום הכיפורים. ״היחסים שלנו עם משפחת גרימלדי הם מעבר ליחסים של עסקים, ומדובר ביחסים מיוחדים בין המשפחות, יחסים מיוחדים שנמשכים גם עם הדור הצעיר. אנחנו לוקחים אתגרים ומקפידים להיות מובילים בכל תחום. אחרי ששירתנו את הלקוחות שלנו במשך 50 שנה, אנחנו גאים להיות שותפים של קבוצת גרימלדי, ולהיות קשורים אליהם דרך ההיסטוריה המשותפת, החזון, המשימות, והעתיד, ולשרת את הלקוחות שלנו לאור ערכים של מצוינות והקשבה למה שחשוב ללקוחות שלנו.  אנחנו מחויבים להמשיך את הקשר עם קבוצת גרימלדי לשנים רבות נוספות״.

 

מר מוריקה מנליו, מנהל קו יורומד בקבוצת גרימלדי, נשא דברים אף הוא בשם קבוצת גרימלדי. ״אני שמח לקבל את פניכם באירוע שנערך לרגל חגיגות 70 השנה להיווסדות חברת גרימלדי וחגיגות ה-50 שנה לפעילות שלנו בארץ יפהפיה זו. אני מתנצל בשם עמנואל גרימלדי שהיה אמור להיות כאן הערב אך לא הגיע מסיבות אישיות.

 

״הפעילות שלנו נוסדה בשנת 1947 מיד לאחר מלחמת העולם השנייה על ידי קבוצה של אנשי עסקים מוכשרים אשר החליטו להקים חברת ספנות מסחרית. היה להם חזון אמיתי והוביל אותם מר גווידו גרימלדי - מייסד החברה שלנו. עשרים שנה לאחר מכן הביקוש לאניות נוסעים ולאניות להובלת מכוניות עלה בהתמדה והחברה החלה להוביל מכוניות מארה״ב לכל רחבי אירופה וגם לישראל. בתקופה זו החליטה החברה לפתח את עסקי הובלה המכוניות ולבנות אניות ייחודיות למטרה זו. החלטה זו גרמה לגרימלדי להפוך לאחת החברות הבולטות בתחום הובלת המכוניות. החברה מעולם לא הפסיקה את פעילותה בישראל, וגם בתקופות קשות המשיכה לפקוד את ישראל. כיום אנחנו מובילים לישראל כ-200 אלף מכוניות בשנה, כאשר המשמעות היא כי אחת מתוך שתי מכוניות שנעה על כבישי ישראל הגיעה לישראל על האניות של גרימלדי. החברה שלנו פועלת בכל העולם, ולא היינו מגיעים להישג הזה לולא הסוכנים שלנו והלקוחות שלנו.  

 

מר מנליו מנה בדבריו את שמות יבואני הרכב שהם לקוחות גרימלדי וביקש להודות להם על פעילותם מול החברה וביקש כי הם ימשיכו בשיתוף פעולה ארוך ופורה מולם.

 

מר מנליו הזכיר בדבריו גם את ג׳קי אלאלוף, מייסד קבוצת אלאלוף שנפטר בינואר השנה, וציין כי לולא פעילותו הישגים אלו לא היו יוצאים אל הפועל. ״זהו כבוד לנו להיות הדור השלישי של המשפחה אשר פועלים בתחום, ומשתפים פעולה יחדיו. אנו מצפים לעבוד ביחד גם בחמישים השנים הבאות״.

 

נציין כי בסיום האירוע, ברגע מרגש במיוחד, העניק נתן אלאלוף ללואיגי׳ פצ׳לה גרימלדי, כנציג משפחת  גרימלדי, תעודת הוקרה המעידה על נטיעת 70 עצים ביערות ירושלים, לציון השנה ה-70 להקמת גרימלדי.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×