צים תצטרף לקונפרנס TSA

We Serve Your Interest

צים תצטרף לקונפרנס TSA

צים תהיה החברה ה-14 בקבוצה של חברות הספנות המשרתות את קווי הסחר בין אסיה וארה"ב ועוסקת במחקר ודיון. בכוונת TSA לספק לחברות בארגון מידע מעודכן על בעיות צפיפות ועבודה בנמלים
15.05.07 / 00:00

עיתונות זרה מציינת כי חברת צים שירותי ספנות משולבים תהיה החברה ה-14 בהסכם TSA(Transpacific Stabilisation Agreement), קונפרנס של חברות הספנות המשרתות את קווי הסחר בין אסיה וארה"ב ועוסקת במחקר ודיון.
 
רון ווידוס, יו"ר TSA, המשמש גם כמנהל בכיר בחברת APL, ציין בתגובה כי ארגונו שמח על הבעת האמון של חברת צים במבנה הארגוני החדש של TSA ובשינוי בדרך בה הארגון עוסק בקהילת הספנות על מנת לשפר את דרך ההתבוננות בשינויים בשוק הספנות המעצבים את המסחר הטרנס-פאסיפי.
 
מר ווידוס ציין כי כוונת קונפרנס TSA לספק מידע מעודכן תסייע לחברות הספנות להתמודד עם בעיות מוכרות של צפיפות בטרמינלים, יחסי עבודה בנמלים ובעיות תשתית ברכבת בשוק המטענים של אסיה-ארה"ב בטווח הקצר והארוך.
 
מקונפרנס TSA נמסר בנוסף כי חברת צים מצטרפת בזמן בו כלכלנים וחברות ספנות צופות גידול משמעותי בנפחי המטענים בעונת השיא של שנת 2007 כאשר שיעור התפוסה באוניות עשוי להגיע ל-90% עד אמצע חודש יוני ותישאר ברמה זאת לאורך כל תקופת השיא.
 
חברות נוספות בקונפרנס TSAהן חברות הספנות:
 APL, HMM, "K" Line, CMA CGM, Cosco Container Lines, MOL, Evergreen Marine, NYK Line, Hanjin Shipping, OOCL, Hapag Lloydו-Yangming Marine.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×