צים מגיבה להודעת המבורג סוד: לקוחות צים לא יושפעו מהפרישה

We Serve Your Interest

צים מגיבה להודעת המבורג סוד: לקוחות צים לא יושפעו מהפרישה

החברה מציינת כי שירות AME אשר הושק באפריל השנה ומקשר בין נמלי המזרח הרחוק והודו לנמלי ישראל, הים התיכון וצפון אירופה זוכה להצלחה רבה ולשיעורי תפוסה גבוהים
12.07.10 / 00:00

החברה מציינת כי שירות AME אשר הושק באפריל השנה ומקשר בין נמלי המזרח הרחוק והודו לנמלי ישראל, הים התיכון וצפון אירופה זוכה להצלחה רבה ולשיעורי תפוסה גבוהים
 
חברת צים הגיבה אתמול לידיעה שפורסמה לראשונה באתר PORT2PORT לפיה חברת הספנות הגרמנית המבורג סוד נתנה לצים התראה של שלושה חודשים על סיום שיתוף הפעולה ביניהן בקו AME בהחלפת סלוטים בין החברות בשירות AME של צים.
 
מחברת צים נמסר כי במידה וחברת Hamburg Sud תפרוש מהשותפות, לא תהיה לכך כל השפעה על לקוחות צים,"שימשיכו כבעבר ליהנות מההיערכות המשופרת של צים בכל קווי הסחר".
צים הבהירה כי "החברה ממשיכה להעניק ללקוחותיה את מערך השירותים המוצלח שלה בין ישראל לאירופה ללא כל שינוי".
 
החברה מסרה עוד כי באפריל השנה היא השיקה את שירות AME (Asia-Med-Europe המקשר בין נמלי המזרח הרחוק והודו לנמלי ישראל, הים התיכון וצפון אירופה. עם השקת AME הודיעה צים כי שירות NEC, בין מזרח הים התיכון ואירופה, ישולב בשירות AME, ולקוחות צים ימשיכו ליהנות מאותן רמות שירות כבעבר בסחר שבין נמלי מזרח הים התיכון וישראל לצפון אירופה.
 
"מאפריל ועד היום מוכיח שירות זה את יציבותו ואת מחויבותו לסטנדרט שירות מעולה, והוא נוחל הצלחה רבה ושיעורי התפוסה שלו גבוהים ביותר", מסרה צים.
 
השירות, הידוע בפי כל כ"שירות ה-JOS", מתייחס לשירות המוצע בין נמלי ישראל לנמלי צפון מערב אירופה ומציע כיום פקידה בנמלים כדלקמן: חיפה – אשדוד – פליקסטאו – רוטרדם - אנטוורפן - המבורג - אלכסנדריה - לימסול - חיפה - אשדוד.
 
כאמור, גורמים בענף מעריכים כי המבורג סוד מתכוונת להמשיך ולהעניק ללקוחותיה שירות מנמלי ישראל לנמלי צפון מערב אירופה אך טרם ברור אם בכוונתה לפתוח קו עצמאי חדש או לשתף פעולה עם חברות ספנות אחרות. למערכת port2port נודע כי הודעה רשמית של חברת הספנות הגרמנית תצא במהלך הימים הקרובים.
 
נזכיר כי בחודש נובמבר 2007 הודיעה חברת צים על יציאתה מקונסורציום ה-JOS(Joint Operating Service) שהיה שותפות של שלוש חברות ספנות שפעלו בסחר בין ישראל לצפון אירופה: צים, המבורג סוד, באמצעות סוכנות א.מ.א, וישקונט באמצעות סוכנות אלאלוף. הקונסורציום התפרק בחודש מאי 2008 וצים המשיכה לשתף פעולה בקו עם חברת המבורג סוד. סוכנות אלאלוף החלה מאז להעניק ללקוחותיה שירות לנמלי מערב אירופה באמצעות שת"פ בין ישקונט וחברת MSC.
 
 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×