צים : היטל THC יוטל לאחר נסיונות רבים להגיע להסכמה עם אגוד המשתמשים

We Serve Your Interest

צים : היטל THC יוטל לאחר נסיונות רבים להגיע להסכמה עם אגוד המשתמשים

קונפרנס EMTA, בו חברות החברות MSC, Maersk, Safmarine, K Line, P&O Nedlloyd, Ellerman, Iscont, Zim, ניהל משא ומתן ארוך ומייגע עם איגוד המשתמשים בהובלה ימית
23.12.02 / 00:00
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסרה הודעתה הרשמית של חברת צים בנוגע להיטל ה- THC, המתוכנן להכנס לתוקפו ב- 20 לינואר 2003. על פי הודעתה הרשמית של חברת צים, קונפרנס EMTA – Europe Mediterranean Trade Agreement, בו חברות החברות MSC, Maersk, Safmarine, K Line, P&O Nedlloyd, Ellerman, Iscont, Zim, ניהל משא ומתן ארוך ומייגע עם איגוד המשתמשים בהובלה ימית.

על פי ההודעה, במשך כל אותם החודשים ניסתה הנהלת הקונפרנס להגיע להסכמה עם איגוד המשתמשים, כאשר האיגוד מצידו הציע במקום להטיל את היטל ה- THC, כפי שנהוג במדינות רבות בעולם, להעלות את דמי ההובלה בהתאמה. כלומר האיגוד הציע להוסיף לדמי ההובלה 40$ למכולה 20 רגל ו- 60$ למכולה 40 רגל.

הנהלת הקונפרנס דנה בהצעת איגוד המשתמשים ולאחר בדיקה שנערכה עם היועצים המשפטיים בארץ ובאירופה, בחר הקונפרנס לפעול בדרך ההיטל ולא בדרך של העלאת דמי ההובלה, עובדה שעל פי הקונפרנס אינה משנה ללקוח.

עוד נמסר מחברת צים כי מאחר ודמי ההובלה נשחקו בצורה רבה בשנים האחרונות, החליטו המובילים בקונפרנס להפסיק ולספוג את ה- THC בעצמם ולהעביר זאת ללקוחות. עוד צויין כי היטל ה- THC קיים בארצות רבות בעולם, כולל בארצות אירופה בהן קונפרנס EMTA פועל.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×