צ'יינה שיפינג תקים סוכנות מקומית משותפת בישראל

We Serve Your Interest

צ'יינה שיפינג תקים סוכנות מקומית משותפת בישראל

China Shipping קיבלה החלטה התואמת את מדיניותה ברחבי העולם, להקים סוכנות מקומית בישראל, בשיתוף סוכנה המקומי - חברת אינטרמריטיים. הסוכנות המשותפת החדשה, שתיקרא בשם China Shipping Agency (Israel) Co. Ltd, תחל לפעול לקראת סוף השנה
31.08.05 / 00:00

חברת הספנות הסינית China Shipping קיבלה החלטה התואמת את מדיניותה ברחבי העולם, להקים סוכנות מקומית בישראל, בשיתוף סוכנה המקומי - חברת אינטרמריטיים. הסוכנות המשותפת החדשה, שתיקרא בשם China Shipping Agency (Israel) Co. Ltd, תחל לפעול לקראת סוף שנת 2005.
 
ההחלטה נתקבלה בעקבות הגברת הפעילות הספנותית של צ'יינה שיפינג בשוק הישראלי. כזכור, לאחרונה הציגה אינטרמריטיים, נציגת צ'יינה שיפינג, את שירות ה- AMAX החדש, המקשר את נמלי סין והמזרח הרחוק עם נמל חיפה ומשם לנמלי הטירני ולנמלי ארה"ב, באמצעות 9 אניות מכולה בנות 4300 TEU, בפקידה ישירה ביום קבוע.
 
לקראת השקת הקו החדש הגיע לישראל, בתחילת חודש אוגוסט, מנהל אזור ים תיכון בצ'יינה שיפינג, מר Zhu Jinze, שבביקורו נפגש גם עם הנהלת נמל חיפה. ככל הנראה, בביקורו של Zhu Jinze בישראל סוכמו הפרטים האחרונים בנוגע להקמת הסוכנות המשותפת החדשה, צעד שתוכנן לפני חודשים אחדים וזאת כאמור בהתאם למדיניות של צ'יינה שיפינג בעולם.
 
ההערכות שנשמעו הבוקר, עם פרסום הידיעה, מדברות על כך שלצ'יינה שיפינג יהיו 60% מהסוכנות המשותפת, 20% יהיו של קבוצת אלאלוף ואילו 20% הנותרים יהיו בידי איציק קון, מנכ"ל חברת אינטרמריטיים. יש לציין שמדובר בהערכות בלבד ובאינטרמריטיים בחרו שלא להתייחס לנושא זה.
 
חברת הספנות צ'יינה שיפינג ממוקמת כיום במקום השמיני בדירוג המובילים הימיים הגדולים בעולם. לרשותה עומד צי של 111 אניות מכולה המציעות קיבולת כוללת של 290 אלף TEU. במהלך השנים הקרובות צפוייה החברה להצטייד ב- 29 אניות מכולה נוספות.
 
"הקמת הסוכנות המשותפת הינה", לדברי איציק קון מנכ"ל אינטרמריטיים, "צעד משמעותי נוסף לחיזוק אחיזתה של צ'יינה שיפינג בישראל".

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×