לשכת המסחר קוסטה ריקה עורכת אירוע ייחודי ליבואני המזון

We Serve Your Interest

לשכת המסחר קוסטה ריקה עורכת אירוע ייחודי ליבואני המזון

האירוע, שיתקיים במלון שרתון בתל אביב, נערך ביוזמת לשכת המסחר קוסטה ריקה ישראל ובהשתתפות גברת דיאנה קורדרו, מנהלת הלשכה, ורוברטו ספינדל, יו״ר לשכת המסחר של אמריקה הלטינית בישראל. תעשיית המזון בקוסטה ריקה ידועה כתעשייה בעלת תקנים בינלאומיים מחמירים
29.01.19 / 13:06
קפה. יצוא מספר אחת מקוסטה ריקה לישראל
29.01.19
קפה. יצוא מספר אחת מקוסטה ריקה לישראל
נתן אלאלוף, קונסול כבוד של קוסטה ריקה בישראל ויו״ר קבוצת אלאלוף
29.01.19
נתן אלאלוף, קונסול כבוד של קוסטה ריקה בישראל ויו״ר קבוצת אלאלוף
דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת המסחר קוסטה ריקה ישראל
29.01.19
דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת המסחר קוסטה ריקה ישראל

ביום חמישי הבא (7 בפברואר) יתקיים במלון שרתון בתל אביב מפגש ביוזמת לשכת המסחר קוסטה ריקה ישראל אשר יתמקד ביבוא מזון מקוסטה ריקה ואמריקה הלטינית. המפגש ייערך בנוכחות הגברת דיאנה קורדרו (Dyana Cordero), מנהלת לשכת המסחר של קוסטה ריקה ונציגת ארגון PROCOMER בישראל. כמו כן מר רוברטו ספינדל (Roberto Spindel), יו״ר לשכת המסחר של אמריקה הלטינית בישראל, יציג את האפשרויות הקיימות כיום בתחום יבוא המזון מאמריקה הלטינית.  לאחר מכן ייפגשו השניים עם יבואני מזון ישראלים אשר מעוניינים ליצור או להרחיב את קשריהם עם תעשיית המזון בקוסטה ריקה.

 

האירוע מיועד ליבואני מזון שמעוניינים במוצרים איכותיים ומגוונים כגון מזון ללא גלוטן, מאכלים אורגניים, קפה, מיצים מרוכזים, פירות, רטבים ועוד.

 

נציין כי ישראל הינה שותפת הסחר העיקרית של קוסטה ריקה במזרח התיכון וכי ישראל מייבאת מקוסטה ריקה קפה טרי (קפה ירוק), פירות יבשים, מיצים ותרכיזי מיץ בשווי של למעלה מ-7 מיליארד דולר בשנה. תעשיית המזון בקוסטה ריקה נחשבת לתעשייה בעלת תקנים בינלאומיים מחמירים בתחום הבקרה והאיכות, הבריאות והסביבה, דבר שתרם להצלחה של תעשייה זו בסחר הבינלאומי.

 

קוסטה ריקה מצטיינת ביצוא אננס טרי למדינות העולם ושותפות הסחר העיקריות שלה בתחום זה הן ארה״ב ואירופה. בשנת 2017 ייצאה המדינה 2.1 מיליון טון אננס כאשר ערך היצוא הגיע לשווי של 941 מיליון דולר.

 

בשיחה שקיימה מערכת PORT2PORT עם גברת דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת הסחר של קוסטה ריקה בישראל ונציגת PROCEMOR, ציינה הגברת קורדרו כי תרומתה של תעשיית המזון לייצוא של קוסטה ריקה עומד על 23% מכלל היצוא במדינה, ומספר זה משתווה ל-4% מהתל״ג של המדינה. גברת קורדרו ציינה כי תעשיית המזון של קוסטה ריקה מייצאת למדינות העולם כבר למעלה ממאה שנה, ועושה זאת תוך שימת לב מיוחדת לאיכות המזון המיוצא והשקעה מתמשכת בחדשנות.

 

גברת קורדרו ציינה כי יצוא אננס טרי מקוסטה ריקה לישראל נמצא כעת בשלבי אישור מול משרד הבריאות. לדבריה, הסטנדרטים המחמירים של תעשיית המזון בקוסטה ריקה מאפשרים לה לייצא תוצרת עם חותמת ״כשר״, ״אורגני״ ועוד, וזאת לפי כל הסטנדרטים הנדרשים.

 

גברת קורדרו: ״נציגות PROCOMER היא הנציגות היחידה מאמריקה הלטינית בישראל. אנחנו יכולים לסייע ליבואני מזון בתחום השיווק וכן ביצירת קשרים עם ספקים מקומיים וחברות לוגיסטיות. הסניף הישראלי הוא אחד מתוך 42 סניפים שיש לארגון בעולם״.

 

נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה ויו״ר קבוצת אלאלוף, ציין כי האירוע שיתקיים במלון שרתון תל אביב מיועד לאנשי עסקים המעוניינים להשקיע, לייבא ולקדם את עסקיהם עם קוסטה ריקה. ״מדובר במדינה שהיא אטרקטיבית מאד להשקעות וליצוא, מדינה דמוקרטית ששומרת על שקט פנימי, ללא צבא, המשקיעה רבות בחינוך, דבר המוצא ביטוי בהשכלה של אזרחיה ומבליט אותה לטובה לעומת מדינות אחרות במרכז אמריקה.

 

״חברות כמו אינטל ופרוקטר אנד גמבל פתחו שם מרכזים בזכות הנתונים הללו וגם בשל היותה השער לכל מרכז אמריקה וקרבתה הגדולה לערים מרכזיות בארה״ב.

 

״קוסטה ריקה אולי נחשבת ליצואנית קטנה לישראל אבל היא יצואנית גדולה למקסיקו, מרכז אמריקה, לקאריביים ואירופה. זו מדינה עם פוטנציאל רב״.

 

בשנת 2017 נצפתה עליה בסחר בין ישראל  לקוסטה ריקה ונראה שמגמה זו תימשך. קוסטה ריקה סימנה את ישראל כיעד לשיתוף הסחר בין שתי המדינות. כאמור, האירוע מתקיים ב-7 בפברואר במלון שרתון בתל אביב ומיועד ליבואני מזון.

 

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×