לראשונה: נשיא ארגון FIATA מגיע לישראל

We Serve Your Interest

לראשונה: נשיא ארגון FIATA מגיע לישראל

ויליאם גוטליב, הנשיא הטרי של ארגון המשלחים הבינ"ל, מגיע בחודש פברואר הקרוב כאורח מרכזי ומרצה בכנס הלוגיסטיקה והתובלה הבינלאומי port2port 2008. ארגון FIATA מייצג 40,000 חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי מ-150 מדינות
27.12.07 / 00:00

ויליאם גוטליב, הנשיא הטרי של ארגון המשלחים הבינ"ל, מגיע בחודש פברואר הקרוב כאורח מרכזי ומרצה בכנס הלוגיסטיקה והתובלה הבינלאומי port2port 2008. ארגון FIATA מייצג 40,000 חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי מ-150 מדינות
 
לראשונה מאז הצטרפה ישראל כחברה מהמניין בארגון המשלחים הבינלאומיים (FIATA)מגיע נשיא הארגון, ויליאם גוטליב, לביקור בישראל. מר גוטליב יהיה אורח הכבוד של ארוע port2port לתובלה ולוגיסטיקה – ארוע בינלאומי מרכזי המהווה מוקד משיכה מרכזי לכלל העוסקים בענף מהארץ ומהעולם.
 
ארגון המשלחים הבינלאומי (FIATA) הוא ארגון א-פוליטי, שמרכזו בשוויץ והוא מאגד 40,000 חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי המעסיקות כ- 8 עד 10 מליוני עובדים מ-150 מדינות. FIATA הוא אחד הארגונים החשובים והמרכזיים בעולם התובלה והלוגיסטיקה, כשאת ישראל מייצג נאמנה ארגון המשלחים הישראלי והעומד בראשו שלמה שרון.
 
ויליאם גוטליב, המכהן גם כיו"ר חברת השילוח הקנדית "דייויד קירש", נבחר לתפקיד נשיא FIATA באוקטובר האחרון בכינוס השנתי של הארגון בדובאי. כינוס זה זכה בין השאר לכותרות פחות מחמיאות מהעתונות המקצועית בעולם לאחר ששלטונות דובאי לא הנפיקו את אשרות הכניסה הדרושות לחברי המשלחת הישראלית ובכך נמנעה כניסתם. יש לציין כי ארגון המשלחים הישראלי והעומד בראשו, שלמה שרון, העבירו את מחאתם הרשמית לראשי הארגון.
 
כאמור, מר גוטליב יהיה אורח מרכזי בוועידה ובתערוכה הבינ"ל לתובלה ולוגיסטיקה port2port 2008 שמתקיימת זו שנה שנייה ברציפות במרכז הכנסים והאירועים Avenue באיירפורט סיטי בתאריכים 27-28 בפברואר. הוא ירצה במושב "אינטגרציה של שרותים לוגיסטיים" ויפגש עם צמרת משרד התחבורה ועם מנהלי חברות השילוח הגדולות בישראל.
 
"נשיא FIATA הביע את הערכתו הרבה לארגון המשלחים הישראלי ולכלכלה הישראלית", ציין דורון גבע, מנכ"ל port2port ואחד ממארגני הארוע, "ההחלטה להגיע לישראל כבר בתחילת כהונתו ראוייה להערכה".
 
שלמה שרון, שלזכותו נזקפת ההצלחה בהבאתו של גוטליב לישראל, ציין בהקשר זה בסיפוק רב: "זוהי הפעם הראשונה שנציג כה בכיר של איגוד המשלחים הבינלאומי מגיע לביקור בישראל". הוא הוסיף כי ישראל היא אחת המדינות הראשונות בהן בחר נשיא FIATA לבקר ולפגוש את הנהלת ארגון התאגידים, מאז כניסתו לתפקיד.
 
ארוע port2port 2008 יערך במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים רא"ל (מיל.) שאול מופז ובמעמד שר התמ"ת אלי ישי והוא יתקיים בשיתוף פעולה עם חברות הנמל של חיפה, אשדוד אילת וחנ"י ובחסות פדאקס, פריץ קומפניס, מארסק, TNT, צים, UTi לוגיסטיקה, קבוצת אלאלוף, אל על, סוויספורט וקבוצת קריאף.
 
הארוע נערך בייזום ובארגון החברות port2port וגלובוס גייט גרופ. מנכ"לית גלובוס גייט גרופ, אילנה קפיטולניק, העריכה שבארוע צפויים לקחת חלק למעלה מ- 4000 איש במהלך שני ימי האירוע.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×