לאחר אסון הטבע: נזקים מעטים לנמלי יפן

We Serve Your Interest

לאחר אסון הטבע: נזקים מעטים לנמלי יפן

רעידת האדמה והצונאמי שהיכו בצפון מזרח יפן גרמו לנזקים קטנים בנמלי הים באזור והעלו מספר אוניות של חברות הספנות היפניות על שרטון. שדות התעופה באזור, למעט השדה בסנדאי, חזרו לפעולה רגילה
15.03.11 / 00:00
לאחר אסון הטבע: נזקים מעטים לנמלי יפן
15.03.11
לאחר אסון הטבע: נזקים מעטים לנמלי יפן

לפי דיווחים בעיתונות הזרה, רעידת האדמה והצונאמי ביפן גרמו לנזקים מעטים לנמלי הים ושדות התעופה באזור הצפון מזרחי במדינה. זאת למרות שהיו מספר ספינות שעלו על שרטון. נמל טוקיו, נמל המכולות הגדול ביותר במדינה, ונמל יוקוהמה, השני בגדולו, סבלו מנזקים קטנים.

עוד דווח כי, שדה התעופה נריטה (Narita) הנמצא בסמוך לטוקיו ושדה התעופה האנדה (Haneda) שבטוקיו נסגרו לאחר רעידת האדמה, אך עד אתמול חזרו לפעילות שגרתית. שדה התעופה בסנדאי, העיר שנפגעה ישירות בידי הצונאמי, נשאר סגור. עם זאת, גורמים במדינה מקווים לפתוח אותו בקרוב בשל צורך נואש בעזרה עם הטיסות.

שלושת חברות הספנות היפניות: NYK Line, MOL ו-"K" Line דיווחו על נזקים קטנים למספר אוניות ומסרו כי לא ברור עדיין מה ההשפעה של אסון הטבע על עסקיהן.

שלוש אוניות צובר של NYK עלו על שרטון בנמלים באזור פוקושימה. אוניה של MOL המניפה דגל פנמה, נסחפה לכיוון שובר גלים וכעת נחה על מים רדודים בנמל במיאגי (Miyagi). אוניית צובר של "K" Line עלתה על שרטון בנמל באיבראקי (Ibaraki). לדברי שלושת החברות, לא נפגעו אנשי צוותן של האוניות.

חברת התעופה היפנית Nippon Airways הודיעה כי כל הטיסות הבינלאומיות, הן של מטוסי הנוסעים והן מטוסי התובלה, חזרו לפעילות רגילה. עם זאת, חברת השילוח השניה בגודלה ביפן, Kintetsu World Express, דיווחה כי צפויים עיכובים בטיפול במטענים בשדות התעופה ובהובלה היבשתית.

עוד נמסר כי, מפעלים בתחומים תעשייתיים נרחבים וביניהם טויוטה, ניסן וסוני, עדיין לא חידשו עבודתם. כמו כן, עדיין קיים אי סדר בתחבורה במדינה, גם בתוך טוקיו וקווי הרכבת ממשיכים לסבול משיבושים.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×