יצואני המזון הגדולים של קוסטה ריקה ייפגשו עם יבואנים ישראלים

We Serve Your Interest

יצואני המזון הגדולים של קוסטה ריקה ייפגשו עם יבואנים ישראלים

במהלך מפגש הווידיאו תתקיים מצגת במהלכה יוצגו חברות המזון הבולטות של קוסטה ריקה ויתרונותיהן על ידי גברת דיאנה קרודרו, מנהלת מסחרית PROCOMER בישראל, וכן יוצגו הצעות קונקרטיות לייצוא
01.07.20 / 14:28
יצואני המזון הגדולים של קוסטה ריקה ייפגשו עם יבואנים ישראלים
01.07.20
יצואני המזון הגדולים של קוסטה ריקה ייפגשו עם יבואנים ישראלים
נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל
01.07.20
נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל
דיאנה קורדרו, מנהלת מסחרית PROCOMER קוסטה ריקה
01.07.20
דיאנה קורדרו, מנהלת מסחרית PROCOMER קוסטה ריקה

ארגון PROCOMER של קוסטה ריקה מארגן מפגש B2B וירטואלי בין יצואני מזון גדולים מקוסטה ריקה לבין יבואני מזון ישראלים. במהלך המפגש תתקיים מצגת במהלכה יוצגו חברות המזון הבולטות של קוסטה ריקה ויתרונותיהן על ידי גברת דיאנה קרודרו, מנהלת מסחרית PROCOMER בישראל, וכן יוצגו הצעות קונקרטיות לייצוא כמו גם מפגש עם היבואנים והצגת האינטרסים הפוטנציאליים לשיתוף פעולה. במפגש ישתתף גם נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל.

 

נזכיר כי במשך למעלה ממאה שנה, ענף המזון של קוסטה ריקה ידוע בעולם כענף פורה המלא בטעמים טרופיים ייחודיים, המגובה באוכלוסייה חקלאית מקצועית וחרוצה. על פי הערכות PROCOMER, במהלך 2019 שוק יצוא המזון במדינה הגיע לשווי מוערך של כ-1.5 מיליארד דולר. בגזרת המזון המעובד, המדינה מתמחה בפירות וירקות משומרים, מיצים, תרכיזים, רטבים, חטיפים, משקאות חריפים, קפה קלוי, ריבות ומרמלדות ושוקולד.

 

אחת מקטגוריות מוצרי המזון הידועות והאיכותיות ביותר של קוסטה ריקה היא פירות וירקות משומרים, המדגישים את הרבגוניות הבולטת של הטעמים האקזוטיים והטרופיים הנמצאים במדינה.

 

קוסטה דה אורו אינטרנשיונל היא חברה חדשנית מובילה בענף עם מגוון רחב של מוצרי טבע אננס טבעיים ובלתי ממותקים. חברת ייצוא ייעודית זו, שהוקמה בסן חוזה בשנת 1996, מייצרת פירות וירקות טרופיים מעובדים באיכות גבוהה, כאשר ארצות הברית, קנדה, אירופה, ישראל ויפן הן הלקוחות הגדולות שלה.

 

אחד ממותגי המיצים החדשניים ביותר בקוסטה ריקה הוא Newvana המציע מגוון קוקטיילים ללא אלכוהול העשויים מרכיבים טבעיים. המיצים המיוצרים על ידי החברה ארוזים באריזה אספטית ידידותית לסביבה המגבילים חומרים משמרים ומאריכים את חיי המדף.

 

יצואנית בולטת נוספת היא Polinizaciones Costarricenses המכונה גם API. החברה מייצרת דבש, ריבה ורטבים בקוסטה ריקה מאז 1972. חברה חדשנית זו פיתחה כמה טעמים ייחודיים בטווח הדבש והרוטב המתוק של זהב, כמו סלסה מבוססת דבש ומבחר של מוצרי דבש עם שמנים אתרים.

 

עם מגוון מוצרים של מוצרי מזון מעובדים, קוסטה ריקה מיצבה עצמה כמדינה החדשנית ביותר באמריקה הלטינית לייצוא מזון, והפכה אותה למיקום מעולה לשותפויות גלובליות מצליחות.

 

נציין כי המפגשים יהיו לפי שעון ישראל 17:00 עד 20:00. תאריכי המפגשים:

 

2 ביולי מפגש עם חברת Coopepilangosta – Green & Roasted Coffee

6 ביולי מפגש עם חברת Paradise Ingredients – Banana Pure Industrial

8 ביולי מפגש עם חברת Natural Sins – Baked Veggies & Fruits Chips

9 ביולי מפגש עם חברת Costa de Oro – Frozen Pineapple

13 ביולי מפגש עם חברת Paradise

16 ביולי מפגש עם חברת Natural Costa de Oro

 

 

להרשמה למפגשים הווירטואליים עם יצואני המזון הבולטים של קוסטה ריקה לחצו כאן

 

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×