חנ״י: מכרז לשטח של 23 דונם באשדוד

We Serve Your Interest

חנ״י: מכרז לשטח של 23 דונם באשדוד

חברת נמלי ישראל פרסמה מכרז למתן הרשאה לשימוש בשטח של כ-23 דונם בפארק נמלי ישראל באשדוד. הזוכה במכרז תקבל הרשאה לשימוש בשטח לתקופה של 15 שנים עם אפשרות להארכה
24.10.21 / 12:00
פארק נמלי ישראל באשדוד. עורף עורפי של נמל הדרום
24.10.21
פארק נמלי ישראל באשדוד. עורף עורפי של נמל הדרום

חברת נמלי ישראל יצאה במכרז חדש למתן הרשאה ללוגיסטיקה ושימושים נמליים אחרים בשטח של כ-23 דונם בפארק נמלי ישראל המצוי בעורף נמל אשדוד ונמל הדרום החדש, עתידה להביא לעלייה בביקוש לשטחי אחסנה ולוגיסטיקה בעורף הנמלים.

 

במסגרת המכרז, חברת נמלי ישראל מבקשת מהמעוניינים להציע את סכום דמי ההרשאה השנתי, כשמחיר המינימום עומד על 100 ₪ למ״ר לשנה בתוספת מע״מ. הזוכה במכרז תקבל הרשאה לשימוש בשטח לתקופה של 15 שנים עם אפשרות להארכה לתקופת זמן של עד 24 שנים ו-11 חודשים, בהתאם לתנאים המפורטים במכרז.

 

הפארק, המתפרס על שטח של כ-1000 דונם, הוקם על ידי חברת נמלי ישראל והוא נמצא בקרבת מסוף רכבת המטענים ומערכת כבישים חדשה, שתוכננה ונבנתה על ידי חנ״י בלוח זמנים מקוצר, הכוללת גשר מעל מסילת הרכבת באורך של כ-80 מטר, שעתידה לסייע בפתרון עומסי התנועה בכביש 41, להקל  על תנועת כלי הרכב ולשפר את איכות הנסיעה לכל הנוסעים. בנוסף, חנ״י מקדמת בימים אלו במועצה הארצית לתכנון ובניה תכנון של ציר ראשי חדש, שישמש ככניסה שלישית לעיר ממחלף אשדוד צפון/ יבנה דרום אל הפארק הלוגיסטי והמתחם הנמלי בצפון אשדוד. בעתיד תתאפשר גישה ישירה ומהירה מהנמלים באשדוד לצירי תחבורה ראשיים וביניהם כביש 4 וכביש חוצה ישראל (כביש 6).

 

בפארק פועלות חברות מובילות בענף ובהן: מסוף 207, פרידנזון, אמקו ים, מילניום, רותם, לוגיסטיקר, חברת לוגוס בר, מגה אור (מרלו״ג איקאה) ועוד. בחודש נובמבר תקיים חברת נמלי ישראל סיור במתחם למעוניינים להשתתף במכרז.

 

יצחק בלומנטל, מנכ״ל חברת נמלי ישראל: ״פארק נמלי ישראל באשדוד הציב סטנדרט חדש ומתקדם לענף הלוגיסטיקה בארץ שמושך אליו חברות ישראליות ובינלאומיות מהמובילות במשק. אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח של עורף הנמלים במטרה ליצור מתחמים לוגיסטיים גדולים ומתקדמים שישפרו את השירות בענף הסחר הימי ויעודדו את הכלכלה והתעסוקה באשדוד ובאזור כולו״.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×