חברת גרימלדי תחל לפקוד את נמל Civitavecchia באטליה

We Serve Your Interest

חברת גרימלדי תחל לפקוד את נמל Civitavecchia באטליה

חברת הספנות האיטלקית גרימלדי הודיעה כי החל מחודש נובמבר תפקוד בכל יום ו' את נמל Civitavecchia שבאיטליה. הפקידה תהה שבועית ומשך הפלגה של שבוע ימים עד לנמל אשדוד. האוניה GRAND EUROPE הפלגה מספר 9 תהה האוניה הראשונה שתפקוד נמל זה בתאריך 15.11.02
11.11.02 / 00:00
חברת הספנות האיטלקית גרימלדי הודיעה כי החל מחודש נובמבר תפקוד בכל יום ו' את נמל Civitavecchia שבאיטליה. הפקידה תהה שבועית ומשך הפלגה של שבוע ימים עד לנמל אשדוד. האוניה GRAND EUROPE הפלגה מספר 9 תהה האוניה הראשונה שתפקוד נמל זה בתאריך 15.11.02.

נמל Civitavecchia הממוקם כ- 80 ק"מ צפונית לעיר רומא, מתאים במיוחד ליבוא מאזורי התעשייה של רומא וצפונה, כאשר חברת גרימלדי הינה חברת הספנות היחידה המשרתת נמל זה לישראל.

מחברת אלאלוף, סוכני גרימלדי בישראל נמסר כי הפריקה והטעינה בנמל זה יערכו במסוף שבבעלות ובתפעול חברת גרימלדי. שליטה מלאה זו תבטיח שירות איכותי יותר דהיינו זמני פריקה וטעינה מהירים יותר וכן מניעת נזקים.

נמל Civitavecchia הינו נמל נוסף בשירות ה- Euromed של גרימלדי הפוקד 18 נמלים ב- 13 מדינות:Bristol (אנגליה), Cork (אירלנד) , Esbjerg(דנמרק) , Wallhamn (שוודיה) , Antwerpen (בלגיה) , Southampton (אנגליה) , Civitavecchia(איטליה) ,Salerno (איטליה) , Palermo(איטליה) ,Valeta (מאלטה) , Piraeus(יוון) ,Izmir (טורקיה), Limassol (קפריסין) , Alexandria (מצרים) , Ashdod (ישראל),Savona ׁ(איטליה), Setubal (פורטוגל), בתדירות שבועית ביום קבוע בכל אחד מנמלי הפקידה.

בקו ה- Euromed משרתות 5 אוניות גלנוע הנחשבות למתקדמות מסוגן "ולמעשה מהוות את פאר הטכנולוגיה האחרונה בתחום הנדסת האוניות", עפ"י מקורות בחברת אלאלוף. ככאלו, מגיעות האוניות למהירות של 21 קשר, הן בעלות כושר העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/- RO גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות ו- MAFIS , מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×