חברת אלאלוף מציינת 100 שנים להיווסדה

We Serve Your Interest

חברת אלאלוף מציינת 100 שנים להיווסדה

החברה, שהוקמה על ידי נתן אלאלוף בשנת 1919 בסלוניקי, ציינה את האירוע המיוחד בסוף שבוע חגיגי בירושלים לעובדים ובני זוגם בירושלים. במסגרת האירוע הושק חזון החברה וערכיה בהם מקצוענות, חדשנות ומרכזיות הלקוח
18.03.19 / 13:19
מימין: נתן אלאלוף, מטי אלאלוף, רמי ורד ודני אלאלוף. אירוע הפתיחה של חגיגות המאה
18.03.19
מימין: נתן אלאלוף, מטי אלאלוף, רמי ורד ודני אלאלוף. אירוע הפתיחה של חגיגות המאה
18.03.19
חברת אלאלוף מציינת 100 שנים להיווסדה
18.03.19
חברת אלאלוף מציינת 100 שנים להיווסדה

חברת הספנות אלאלוף, אשר הינה קבוצת לוגיסטיקה פרטית מהגדולות בישראל, ציינה השבוע את פתיחת אירועי שנת המאה להיווסדה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1919 בסלוניקי ועשתה עלייה לארץ בשנת 1932, מנוהלת עד היום על ידי נכדיו של מייסד החברה נתן אלאלוף: נתן אלאלוף, מטי אלאלוף ודניאל אלאלוף.

 

האירוע שפתח את חגיגות המאה לחברה התקיים במלון אוריינט בירושלים. במהלך סוף השבוע, נהנו 90 מעובדי החברה ובני זוגם מהרצאות, טיולים בעיר ופינוקים נוספים. בנוסף, התקיימה השקה חגיגית של חזון החברה וערכיה. במסגרת פעילות ייחודית זו, שבוצעה בהנחיית מנכ״ל החברה, גיל מילר, נערכו מספר דיונים בשולחנות עגולים בהן פירטו העובדים את ערכי החברה הבולטים בהם: מקצוענות, עסקיות, חדשנות, מרכזיות הלקוח – לחיי היום יום שלהם כעובדי החברה.

 

״אלאלוף ספנות מומחית בהתאמת פתרונות לוגיסטיים מתקדמים למגוון צרכים ולקוחות כבר 100 שנה, מהווה את חוד החנית במתן שירותי ספנות, תוך הקפדה על מתן שירות איכותי ומקצועי ללא פשרות״

נשיא ויו״ר קבוצת אלאלוף, נתן אלאלוף

 

האירוע המרכזי כלל נאומים של נתן אלאלוף, נשיא ויו״ר הקבוצה, דניאל אלאלוף, מנהל הפיתוח המסחרי של הקבוצה, ומטי אלאלוף, מנהלת התקשורת ומשא״ב של הקבוצה, כמו גם מצגת אודות ההיסטוריה של החברה, סרטון מרגש של עובדי החברה עם המבט קדימה והופעה של הסטנדאפיסט רמי ורד.

 

ורד, שהתרשם מכך שקיימת בישראל חברה שפועלת כבר 100 שנים, הזמין את העובדים להופעה הבאה שלו בחגיגות ה-200 לחברה.

 

חברת אלאלוף הינה ממובילות תחום התובלה הימית במדינת ישראל ומהווה חלק בלתי נפרד מהמפעל הציוני. החברה הביאה אלפי מעפילים ועולים לארץ, סייעה בהקמת נמל תל אביב, הובילה את הקרוואנים לעולים מאתיופיה והייתה שותפה למעשה בכל פעילות תובלה ימית ישראלית עוד לפני קום המדינה ועד ימינו אלה.

 

כיום החברה מייצגת את חברות הספנות Grimaldi Lines, NYK, ACL ו-UFS ונחשבת למובילה בתחום הובלת מטענים מתגלגלים ומיוחדים. אלאלוף ספנות הינה חלק מקבוצת אלאלוף המונה כיום תשע חברות המספקות פתרונות לוגיסטיים כוללים ללקוחותיה בתחומי השילוח הבינ״ל, עמילות המכס, הובלה יבשתית ואווירית, מסופי מטענים, תיקוני מכולות, אחסון מכולות ריקות ובניית מבנים ממכולות. הקבוצה מפעילה מרכז לוגיסטי מהמתקדמים ביותר בענף הלוגיסטי בסמוך לנמל אשדוד.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×