חברת NYK תחזור לפקוד ישירות את ישראל

We Serve Your Interest

חברת NYK תחזור לפקוד ישירות את ישראל

חברת הספנות, המיוצגת בישראל על ידי חברת אלאלוף, תשוב לפקוד את נמל אשדוד בפקידה ישירה לאחר היעדרות של חמש שנים וזאת במסגרת פעילות "הברית"
05.04.17 / 10:38
חברת NYK תחזור לפקוד ישירות את ישראל
05.04.17
חברת NYK תחזור לפקוד ישירות את ישראל

חברת הספנות היפנית NYK (Nippon Yusen Kaisha) המיוצגת בישראל על ידי חברת אלאלוף, חוזרת לפקוד את נמל אשדוד בפקידה ישירה. פעילות החברה בקו החדש בין ישראל והמזרח הרחוק תתחיל בימים הקרובים והאנייה הראשונה בקו יוצאת לכיוון ישראל מנמל פוסן שבדרום קוריאה.

 

הקו החדש יפעל במתכונת שבועית ויפקוד מגוון רחב של נמלים בהם: פוסן, שנחאי, נינגבו, יאנטיאן, סינגפור, אשדוד, פיראוס, איסטנבול, איזמיר, מרסין, וקאושונג.

 

מדובר בשירות יבוא ויצוא של מטענים שיקצר משמעותית את זמני ההובלה ויאפשר מסחר בינלאומי זמין ונוח. במסגרת השירות יפעלו 10 אניות עם קיבולת של כ-12,000 TEU וניתן יהיה להוביל בהן מגוון רחב של מטענים במכולות של 20 ו-40 רגל.

 

פקידת נמל אשדוד מתאפשרת לאור פעילות THE Alliance ("הברית") בה שותפה חברת  NYK לצד K Line, Hapag Lloyd, MOL ו-Yang Ming החולקות את הקו החדש.

 

מחברת אלאלוף נמסר כי ישראל ממשיכה להיות יעד מועדף עבור חברות הספנות, והיא מצטרפת למועדון מכובד מאוד הכולל מדינות אותן פוקדות כל שלושת הבריתות הקיימות בין חברות הספנות.

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×