חברת NYK נבחרה למדד דאו ג'ונס העולמי לפיתוח בר-קיימא

We Serve Your Interest

חברת NYK נבחרה למדד דאו ג'ונס העולמי לפיתוח בר-קיימא

החברה נבחרה בנוסף למדד העולמי של FTSE4Good. מדדים אלו הם המדדים המובילים לאחריות חברתית. NYK הופיעה בשני המדדים הללו במהלך ארבע השנים החולפות
28.09.06 / 00:00

החברה נבחרה בנוסף למדד העולמי של FTSE4Good. מדדים אלו הם המדדים המובילים לאחריות חברתית. NYK הופיעה בשני המדדים הללו במהלך ארבע השנים החולפות
 
חברת NYK שוב נבחרה למדד דאו ג'ונס העולמי לפיתוח בר-קיימא (DJSI World ולמדד העולמי של FTSE4Good, שני המדדים המובילים לאחריות חברתית (Socially Responsible Investment. NYK הופיעה בשני המדדים הללו במהלך ארבע השנים החולפות.
 
מדד דאו ג'ונס העולמי לפיתוח בר-קיימאהוא מדד מניות עולמי לאחריות חברתית, שפותח במשותף על ידי דאו ג'ונס, מוציא לאור של חדשות ומידע על עסקים ופיננסים שבסיסו בארצות הברית, וקבוצת SAM, חברה שבסיסה בשוויץ שמבצעת הערכות על פיתוח בר-קיימא של חברות.
 
המדד העולמי של FTSE4Good הושק על ידי FTSE, חברת מדדים עצמאית שבסיסה בבריטניה שהיתה במקור מיזם משותף של ה"פייננשל טיימס" והבורסה של לונדון.
 
שני המדדים נחשבים לתקנים משווים חשובים למשקיעים שמתעניינים באחריות חברתית ובפיתוח בר-קיימא של חברות. בנוסף לכך, כיוון שהחברות שנבחרו למדדי דאו ג'ונס ו-FTSE4Good נכללות בתיקים של קרנות אחריות חברתית והשקעות באיכות הסביבה, מדדים אלו מושכים את תשומת לבם של משקיעים גלובליים.
 
 Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) הנה אחת מחברות התחבורה המובילות בעולם. קבוצת Nippon Yusen Kabushiki Kaisha מפעילה כ-700 כלי שייט גדולים חוצי אוקיינוסים וכן מטוסים, רכבות וציי משאיות. צי כלי השייט שלה כולל כ-130 אוניות מכולות, 210 אוניות צובר, 40 אוניות נושאות שבבי עץ, 100 אוניות נושאות כלי רכב, 25 אוניות קירור, 55 מיכליות, 20 אוניות נושאות גז טבעי נוזלי ו-3 אניות נוסעים. ההכנסות של החברה בשנים 2005-6 עמדו על 16 מיליארד דולר, והקבוצה מעסיקה 33,000 עובדים ברחבי העולם. לחברה משרדים ב-240 אתרים ב-27 ארצות, מחסנים בכל יבשת ופעילויות בנמלי אסיה, צפון אמריקה ואירופה. המטה הראשי העולמי של ניפון יוסן קאישה מצוי בטוקיו, ולחברה מטות אזוריים בלונדון, ניו יורק, סינגפור, הונג קונג, שנחאי, סידני וסאו פאולו.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×