חברת NYK השיקה את NYK Logistics (Europe) Limited

We Serve Your Interest

חברת NYK השיקה את NYK Logistics (Europe) Limited

בהודעה לעתונות, שפרסמה בשבוע שעבר, חברת Nippon Yusen Kaisha (NYK Line) מטוקיו, מודיעה החברה על ייסודה של NYK Logistics (Europe) Limited, וזאת החל מה-1 בינואר 2003. מטרת החברה היתה להוציא אל הפועל את תכניתה להתרחב לתחום עסקי הלוגיסטיקה. משרדי החברה החדשה מ
13.01.03 / 00:00
בהודעה לעתונות, שפרסמה בשבוע שעבר, חברת Nippon Yusen Kaisha (NYK Line) מטוקיו, מודיעה החברה על ייסודה של NYK Logistics (Europe) Limited, וזאת החל מה-1 בינואר 2003. מטרת החברה היתה להוציא אל הפועל את תכניתה להתרחב לתחום עסקי הלוגיסטיקה. משרדי החברה החדשה ממוקמים במשרדי(Europe) Ltd. NYK Line בלונדון, בראשותו של מר מ. סאטו.

מטרתה הראשית של חברת NYK Logistics (Europe) Limited היא ליצור כתובת אחת שבאמצעותה מתכוונת החברה לתת ללקוחות שירותים לוגיסטיים משולבים, הכוללים שינוע ימי, אחסנה והפצה וכל זאת באמצעות שימוש בטכנלוגיית ה-IT. לצורך זה החברה משתפת פעולה עם כל החברות שבקבוצת NYK, ומקבלת סמכות ואחריות לכך ממשרדה הראשי של NYK בטוקיו.

יסודה של NYK Logistics (Europe) Limited בא אחרי ייסודה של NYK Logistics (Americas) Inc. בתחילת 2002, דבר שהביא את החברה למצב שבו היא נותנת שרותים לוגיסטיים בקנה מידה עולמי, ומקרב את תכניתה לייסוד משרדים לוגיסטיים באסיה, יפן וסין – דבר שיאחד את כל הפעילות הלוגיסטית שלה תחת שם אחד – NYK Logistics & Megacarrier.

חברת NYK Line מיוצגת בישראל על ידי חברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×