חברת Grimaldi Lines משיקה קו חדש בין רומא לברצלונה

We Serve Your Interest

חברת Grimaldi Lines משיקה קו חדש בין רומא לברצלונה

ראובן צוק, מנכ"ל אלאלוף: "מדובר בשירותי גלנוע-נוסעים חדשים באוניות מעבורת חדישות. מאות רכבים ומשאיות מועברים על גבי אוניות אילו מידי יום ביומו והשירות זוכה להצלחה רבה בין לקוחותיו האירופיים"
22.06.04 / 00:00
"מדובר בשירותי גלנוע-נוסעים חדשים באוניות מעבורת חדישות. מאות רכבים ומשאיות מועברים על גבי אוניות אילו מידי יום ביומו והשירות זוכה להצלחה רבה בין לקוחותיו האירופיים" אמר ראובן צוק, מנכ"ל אלאלוף

חברת הספנות Grimaldi Lines מפעילה קו אשר יקשר בין רומא (Civitavecchia) לבין ברצלונה, עם משך הפלגה של 18 שעות. מדובר בשירות מטענים ונוסעים חדש המתבצע באמצעות המעבורת החדשה ה- Eurostar Rome.

מחברת אלאלוף, המייצגת את גרימלדי ליינס בישראל, נמסר כי כ- 1,300 ק"מ מפרידים בין רומא לברצלונה בתעבורה יבשתית, ולעומת זאת, המרחק הימי בין שתי הערים הוא רק 819 ק"מ. "מדובר בחסכון של 37% במרחק. חסכון זה הינו משמעותי כאשר מחושבים גם עומסי התנועה הרבים הנחסכים בכבישי אירופה", אמר ראובן צוק, מנכ"ל אלאלוף.

ה- Eurostar Rome, הינה אונית גלנוע ( RO-RO) בעלת מהירות הפלגה של 27 קשר. האוניה מיועדת בעיקר להובלת רכבים ומשאיות בין איטליה וספרד באחד מקטעי התעבורה היבשתית העמוסים ביותר באירופה. ה- Eurostar Rome מתאימה גם להובלת נוסעים - באוניה 200 תאים ו- 140 מושבי שינה (מושבי מטוס). באוניה, מסעדות, בארים, קולנוע, דיסקוטק ובריכת שחיה.

חברת גרימלדי מתכננת לשדרג את השירות ליומי, ואוניה אחות ל- Eurostar Rome מתוכננת להצטרף לשירות זה בקרוב.

"חברת Grimaldi Lines דוגלת בשימוש בנתיבי הים גם הקצרים כתחליף להובלה יבשתית" אומר ראובן צוק, מנכ"ל חברת אלאלוף, נציגי החברה בישראל. "חברת Grimaldi משקיעה בבניית אוניות חדשות ומסופים חדשים. החברה מאמינה בשימוש בתעבורה ימית במטרה להקטין את עומסי התנועה, תאונות הדרכים וזיהום האוויר בכבישי אירופה".

ה- Eurostar Rome מתווספת לרשת קווי ה- Mediterranean Short Sea, הכוללת בתוכה מגוון של הפלגות קצרות בים התיכון המקשרות בין נמלי איטליה, לספרד, מלטה וטוניסיה בתדירות של 2-3 הפלגות שבועיות בין כל אחד מנמלים אלו.

"מדובר בשירותי גלנוע-נוסעים חדשים באוניות מעבורת חדישות. מאות רכבים ומשאיות מועברים על גבי אוניות אילו מידי יום ביומו והשירות זוכה להצלחה רבה בין לקוחותיו האירופיים" סיכם ראובן צוק.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×