חברות הספנות NYK Line ו- Maersk Sealand מצטרפות לתכנית C-TPAT למלחמה בטרור

We Serve Your Interest

חברות הספנות NYK Line ו- Maersk Sealand מצטרפות לתכנית C-TPAT למלחמה בטרור

בהודעות נפרדות לעתונות שפרסמו חברות הספנות Maersk Sealand ו- NYK Line מסרו החברות על הצטרפותן לתכנית הגנה מפני טרור שמקדם הממשל האמריקאי בשם – Customs Trade Partnership Against Terrorism C-TPAT.
25.07.02 / 00:00
 
בהודעות נפרדות לעתונות שפרסמו חברות הספנות Maersk Sealand ו- NYK Line מסרו החברות על הצטרפותן לתכנית הגנה מפני טרור שמקדם הממשל האמריקאי בשם – Customs Trade Partnership Against Terrorism (C-TPAT). במסגרת תכנית זו מקדם המכס האמריקאי שיתופי פעולה לצורך הענין עם יבואנים, מפעילי מסופים, אוניות וגופים אחרים הקשורים במערכת שינוע המטענים בכדי שיאמצו את הסטנדרטים הנחוצים לשם הגנה מפני טרור ויישמו אותם בכל הקשרים הלוגיסטיים שלהם.
 
מחברת Maersk Sealand נמסר כי על ידי הצטרפותה של חברת Maersk Sealand לתכנית ה- C-TPATהאמריקאית יוכלו לקוחות החברה להנות מזרוז הליכים במכס, ולהמנע מכפילויות במערכת הפיקוח.
 
מר Kinichi Hirayama מחברת NYK Line בצפון אמריקה אומר כי בחברתו שמחים על היותם בין הראשונים שמבקשים להשתתף בתכניות חשובה זו שמקדמים שלטונות המכס האמריקאי. זהו צעד אחד מתוך רבים שעושה החברה למען המלחמה בטרור בכדי להבטיח שרותי שינוע מטענים בטוחים ויעילים.
 
לאחרונה הקימה חברת NYK ועדה המורכבת ממנהלים בכירים שמר Kinichi Hirayama עומד בראשה  השוקלת את כל האלמנטים של בטיחות שמפעילה החברה על שלוחותיה בצפון אמריקה. ההצטרפות לתכנית ה- C-TPAT היא אחת החשובות שבהן ושתוביל לשדרוג כל מערך האבטחה של החברה.
 
חברת NYK , לדברי מר Kinichi Hirayama השתתפה ביוזמה של חברות ספנות שעזרה לפתח את התכנית של ה- C-TPAT וכבר יישמה ושדרגה חלק מתכנית הבטיחות שבאה לידי ביטוי בתכניות קודמות של מלחמה בהברחות, בפירטיות וגילוי נוסעים סמויים.
 
NYK חברה גם ב- Grand Alliance ותעבוד בשיתוף פעולה מלא של חברות ב- Grand Alliance כדי להדק את תהליכי הבטיחות ולעבוד בהתאמה עם התכנית האמריקאית של ה- C-TPAT.
 
כמו כן  NYK חברה ב- World Shipping Council Security Committee, שהוא גוף המקשר עסקים וחברות לגופים שלטוניים הקשורים למכס, משמר החופים ועוד, שמעדכנים את החברים בכל הקשור לתכניותיהם בכל רחבי העולם.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×