הרמת כוסית בנמל חיפה

We Serve Your Interest

הרמת כוסית בנמל חיפה

אירוע הרמת הכוסית בנמל חיפה הוא אירוע רב שנים, אליו מוזמנים נכבדים שונים ובינהם אלו הקשורים לעולם הספנות ומשתמשים בשירותי נמל חיפה, כמו גם נציגים של רשויות הנמל, הנהלתה ועובדיה. אתמול בשעות הבוקר קיימה הנהלת נמל חיפה אירוע הרמת כוסית לקראת חג הפסח, במעמד
20.04.05 / 00:00

אירוע הרמת הכוסית בנמל חיפה הוא אירוע רב שנים, אליו מוזמנים נכבדים שונים ובינהם אלו הקשורים לעולם הספנות ומשתמשים בשירותי נמל חיפה, כמו גם נציגים של רשויות הנמל, הנהלתה ועובדיה.
 
אתמול בשעות הבוקר קיימה הנהלת נמל חיפה אירוע הרמת כוסית לקראת חג הפסח, במעמד שר התחבורה מר מאיר שטרית, ובהשתתפות מאות מוזמנים.
 
בין המברכים השונים היה ראובן צוק, סגן נשיא לשכת הספנות הישראלית ומנכ"ל חברת אלאלוף, שהתריע על כך שהנמל בשנתיים שלוש האחרונות נמצא בפיגור בפיתוח, וקרא לפיתוח מואץ של נמל הכרמל בכדי לא להשאר מאחור. צוק ציין כי משתמשי הנמל מקווים שהנמל ימשיך לעבוד בשקט ואיחל הצלחה למנהלים ולעובדים.
 
עודד פלר, נשיא לשכת המסחר חיפה והצפון, רואה כמשתמש (מנכ"ל ובעל קבוצת כימוביל) את נמל חיפה כציר מרכזי בתחרות בין הנמלים. לדבריו, הנמל הוא "אבן שואבת" גם לעובדים אך גם להתפתחות הכלכלית של העיר חיפה.
 
רבה הראשי של חיפה, הרב שאר-ישוב הכהן, בירך את עובדי הנמל ומנהליו בחג שמח, וכך גם עשה מזכ"ל ההסתדרות החדשה בחיפה, מר יגאל כהן.
 
ראש העיר של חיפה, מר יונה יהב, ציין שבימים אלה נחתם החוזה בנוגע למנהרות הכרמל, ומקוה שגם אבן הפינה לתחילת העבודה בנמל הכרמל תהיה עוד לפני ההתנתקות: "אלו שני פרוייקטים חשובים שיש לגמור את ההסכם בפיתוחם לפני תחילת ההתנתקות".
 
דודו פרץ, נציג הועדים, שיבח את השר שטרית על התערבותו במחלוקת סביב יישום הרפורמה לפני חצי שנה וקרא לו להכנס לעובי הקורה למען קידום הפיתוח של נמל הכרמל.
 
עמוס עוזאני, מנכ"ל חברת נמל חיפה שברך את הנוכחים, הבטיח להמשיך ולפתח את השירות בנמל, להאיץ את מהלך הפיתוח לאחר עיכובים של שנתיים, ולפתח את עורף הנמל ולהמשיך לשפר את השירות למשתמשים.
 
דוד חרמש, יו"ר דירקטוריון חברת הנמל, דיבר על מעשים ולא על דיבורים. גם הוא הבטיח לקדם את השירות למשתמשים בנמל ובכך לתרום לכל מעטפת הנמל ולעיר חיפה.
 
שר התחבורה מאיר שטרית הזכיר גם הוא את מנהרות הכרמל ואת הסיכום שנעשה עם החברה רק בימים האחרונים, ואת נמל הכרמל. הוא הזכיר כי התוכנית של נמל הכרמל אושרה עוד בשנת 1999 כששימש שר האוצר, ועתה כבר נבחר זכיין ע"י חברת הנכסים, במכרז על עבודות הפיתוח.
 
לדבריו, משימה נוספת היא לחבר שטחים כמו של חברת החשמל, הפוגעים ברצף היבשתי של הנמל, לפנות שטחים ולצרפם לשטחי הנמל ובכך לבנות לנמל עורף יבשתי גדול. עוד הוא הזכיר שנמל חיפה מדורג במקום המכובד של 69 בדירוג הנמלים בעולם.
 
השר הבטיח שבאם הנמל יתנהל ללא שביתות ועיצומים הוא יפעל ביחד עם דוד חרמש להחזיר את חברת צים לחיפה, על מנת שהנמל ישמש מרכז שטעון, כפי שהיה בעבר.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×