האניה Grande Scandinavia פרקה מטען חריג בנמל אשדוד

We Serve Your Interest

האניה Grande Scandinavia פרקה מטען חריג בנמל אשדוד

אתמול ה-17 באפריל 2005, פרקה האניה Grande Scandinavia, שבשרות ה-EUROMED של חברת Grimaldi Linesהמתופעל על ידי נציגתה בישראל - חברת אלאלוף ושות' בע"מ, מטען חריג בנמל אשדוד
18.04.05 / 00:00

אתמול ה-17 באפריל 2005, פרקה האניה Grande Scandinavia, שבשרות ה-EUROMED של חברת Grimaldi Linesהמתופעל על ידי נציגתה בישראל - חברת אלאלוף ושות' בע"מ, מטען חריג בנמל אשדוד.
 
מחברת אלאלוף נמסרו פרטים על המטען הגדול והחריג שהיה מורכב מסט של שלוש קרונות רכבת, המיועדים לרכבת ישראל, והינו הסט הראשון מתוך כמה סטים שיגיעו, כאשר כל סט מורכב מ-3 קרונות.
 
הקרונות הועברו בהפלגה ישירה, ללא שטעון, מנמל EFBJERG שבדנמרק לנמל אשדוד בישראל. שלושת הקרונות שהרכיבו את הסט הראשון הועמסו על גבי MAFI באורך 60 רגל. בנוסף הועברו חלפים נלווים שהגיעו במכולות.עוד נמסר כי ה- MAFIS (יחידה נגררת) הועמסו ופורקו בגרירה ללא שרותי מנוף בנמל אשדוד.
 
כמו כן הגיע באותה הפלגה גם מנוף עבור רכבת ישראל מנמל אנטוורפן בבלגיה, שם הוא הוטען על גבי שני MAFIS באורך של 50 רגל כל אחד ובמשקל כולל של 175 טון.
 
במסגרת שירות ה-ERUOMED מתקבלים כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/RO גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות  MAFIS, ומטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ), מכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות,  מכולות קירור, וכן מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.

חברת "גרימלדי" פועלת בישראל כבר כ- 35 שנים. "גרימלדי" פועלים ב"נישה" מאד מתמחה של אניות גלנוע. כולן אניות חדשות וחדישות הפורקות וטוענות כל מטעניהן בנסיעה. האניות בנויות להובלת מכולות, מטען כללי אחיד, רכבים וציוד כבד אחר.

באניות ציוד שינוע משלהן הכולל מלגזות, עגלות וגוררים. למעשה מסוגלות אניות אלו לפרוק ולטעון כל מטעניהן ללא צורך בשימוש באמצעי נמל (למעט רציף) במהירות וללא נזקים.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×